رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی خبر داد:

تعطیلی ۶۷ واحد صنفی در طی دو ماه گذشته در  استان

بیرجند (پانا) -رئیس اتاق اصناف استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  روزانه توسط بازرسان اتاق اصناف حدود ۵۰ بازرسی صورت می‌گیرد گفت:  در بازرسی‌های صورت گرفته درخرداد و تیر ماه سال جاری ۶۷ واحد صنفی پلمپ شده اند.

کد مطلب: ۸۳۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی ۶۷ واحد صنفی در طی دو ماه گذشته در  استان

رضا علیزاده رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی و غیرصنفی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: فضای اقتصادی و جنگ اقتصادی که از سوی بیگانگان به ایران تحمیل شده است، بر فضای کسب و کار نیز تأثیر داشته است.

علیزاده گفت: با توجه به تشدید بازرسی‌ها، یکی از اقداماتی که عرضه کنندگان می بایست انجام دهند این است که تابلو نرخ نامه را در معرض دید مشتریان نصب کنند و واحدهای تولیدی نیز می بایست اتیکت قیمت را بر روی کالاها نصب کنند.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت :همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات با شماره 32227172 تماس بگیرند و شکایات خود را اتاق اصناف در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه روزانه توسط بازرسان اتاق اصناف حدود ۵۰ بازرسی صورت می‌گیرد گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته درخرداد و تیر ماه سال جاری ۶۷ واحد صنفی پلمپ شده اند.

علیزاده ادامه داد: این واحدهای صنفی و غیرصنفی عمدتاً به دلیل نداشتن پروانه کسب و مجوز پلمپ شدند و در صورتی که واحد های صنفی بدون مجوز راه‌اندازی شوند، از سوی اتاق اصناف به اداره اماکن معرفی شده و این اداره طی دو هفته اخطارهایی را به این واحدها می دهد که در صورت پیگیری، واحد صنفی از لیست پلمپ خارج و در صورت عدم پیگیری توسط اداره اماکن تعطیل خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی اظهار کرد:29 شکایت در حوزه بازرسی ها از سوی مردم به اتاق اصناف ارسال شده است که از این تعداد ۱۸ مورد حل شده و ۱۱ مورد نیز به اداره تعزیرات ارسال شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هر ماه ۹۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی صورت می‌گیرد گفت: بیشترین واحد های پلمپ شده توسط بازرسی مربوط به واحدهای عرضه خشکبار و خواروبار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار