مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

دانش آموزان فرنگی کار خوزستانی بر بام کشتی فرنگی کشور

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان خوزستانی با کسب ۷ گردن آویز طلا، ۲ برنز و یک مقام پنجمی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزان کشور شدند.

کد مطلب: ۸۳۴۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان فرنگی کار  خوزستانی بر بام کشتی فرنگی کشور

محمد تقی زاده با اظهار اینکه سی و پنجمین دوره المپیاد ورزش های دانش آموزی با حضور ۱۳ هزار و ۱۹۱ دانش آموز دختر و پسر در ۶ شهر کشور در حال برگزاری است، گفت: این المپیاد در قالب ۱۲ رشته مختلف ورزشی از ۱۰ تیرماه آغاز شده است. رقابت های کشتی پسران به میزبانی شهر خرم آباد با قهرمانی تیم کشتی فرنگی دانش آموزان خوزستانی به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به اینکه این تیم کشتی فرنگی دانش آموزان خوزستانی توانست با کسب ۲۲۵ امتیاز از سایر رقبا پیشی بگیرد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان خوزستانی توانستند با کسب ۷ مدال طلا، ۲ برنز و یک مقام پنجمی قهرمان این دوره از رقابت ها شوند. استان تهران با کسب ۱۳۵ امتیاز و خراسان رضوی با کسب ۱۰۸ امتیاز به ترتیب عنوان های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
تقی زاده در پایان یادآور شد: تیم کشتی فرنگی دانش آموزان خوزستانی همواره شایستگی خود را در میادین مختلف ورزش قهرمانی کشور و جهان به اثبات رسانده است. کسب عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزان جهان در مراکش خود گواهی بر این امر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار