عضو کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد:

جشن جهانی شدن یزد برگزار می‌شود

یزد (پانا) - عضو کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد از برگزاری جشن بزرگ ثبت جهانی یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن جهانی شدن یزد برگزار می‌شود

ونوس عامری با اشاره به روند جشن ثبت جهانی یزد اظهار داشت: در تیرماه سال گذشته، بافت تاریخی یزد ثبت جهانی شد و این یک اتفاق بسیار مهم نه تنها برای یزد و استان بلکه برای کشور بود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: در همین راستا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است جشن باشکوهی به مناسبت نخستین سالگرد ثبت جهانی بافت تاریخی یزد برگزار شود.

عامری عنوان کرد: این جشن با محوریت استانداری و تشکیل کارگروهی با مدیریت معاون عمرانی استاندار در حال انجام است و اداراتی از جمله میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، شهرداری، صدا و سیما و ... در این کارگروه مشارکت دارند.

عضو کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد یادآور شد: این دستگاه‌ها ضمن ارائه توانمندی‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود، از ظرفیت های موجود خود برای برگزاری جشن استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری یزد به عنوان عضوی از این کارگروه در روند اجرای مراسم کمک خواهد کرد و برنامه ها به صورت دولتی است.

عامری با تاکید بر حداقل هزینه در این برنامه ها گفت: نشاط اجتماعی از اولویت هایی است که همه دستگاه ها باید در ایجاد آن مشارکت داشته باشند و در نظرسنجی شهرداری در بودجه نویسی سال ۹۷ این موضوع جزو درخواست های مردمی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار