با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد؛

آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری

مشهد (پانا)- با امضا تفاهم نامه ای بین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی و شرکت عمران شهر گلبهار در خصوص تکمیل 6 واحد آموزشی در حال ساخت مقرر شد که شرکت عمران مبلغ 20 میلیارد ریال را به صورت قطعی و در سال جاری و همچنین 10 میلیارد ریال را در صورت توافق با استاندار خراسان رضوی و در سال 98 به این پروژه ها اختصاص دهد همچنین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز متعهد شد که این مدارس را تا شهریور 97 تحویل آموزش و پرورش نماید.

کد مطلب: ۸۲۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری

آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری در خصوص تکمیل 6 واحد آموزشی شهر گلبهار با حضور خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی و گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار صبح روز دوشنبه در سالن دارالفنون اداره آموزش و پرورش منطقه گلبهار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خمّر رئیس آموزش و پرورش منطقه گلبهار گزارشی در خصوص کارهای صورت گرفته در آموزش و پرورش گلبهار ارائه کرد و در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی نهادها و افراد تاثیرگزار در منطقه به ویژه شرکت عمران شهر جدید گلبهار و همراهی این شرکت در تمامی فعالیتهای فرهنگی و زیرساختی آموزش و پرورش، دو چالش پیش روی گلبهار را کمبود نیروی انسانی و کمبود فضای آموزشی معرفی کرد و بیان نمود که نیروی انسانی در حال بررسی است و تدابیر لازم اتخاذ شده است و در مورد فضای آموزشی با توجه به رشد 5 برابری جمعیت گلبهار فقط در 5 سال اخیر، این مورد را بسیار با اهمیت دانست. وی اضافه کرد که در حال حاضر 6 آموزشگاه در حال ساخت در گلبهار وجود دارد که امید است در ابتدای شهریور به آموزش و پرورش تحویل گردد.

در ادامه حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاشهای شرکت عمران گلبهار در سالهای اخیر، نحوه تخصیص بودجه به پروژه های عمرانی - آموزشی را شرح داده و بیان نمود که بودجه لازم برای تکمیل 6 مدرسه در حال ساخت گلبهار 60 میلیارد ریال است و با توجه به کمبود بودجه و صحبت های انجام شده با استاندار خراسان رضوی نیاز به همکاری شرکت عمران برای تکمیل پروژه ها وجود دارد و در صورت دریافت بودجه مدارس به طور قطع تا ابتدای شهریور آماده بهره برداری هستند.

گریوانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ابتدای صحبت های خود گزارشی از پروژه های آموزشی انجام شده توسط این شرکت ارائه داده و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مختلف با آموزش و پرورش اعلام کرد.

در ادامه جلسه خداینده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بر اهمیت ساخت سریعتر مدارس با توجه به رشد جمعیت گلبهار تاکید کرد و بحث فضای آموزشی شهر گلبهار را از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دانست.

وی در ادامه بحث دهکده المپیک را مطرح کرده و از شرکت عمران خواستند که با توجه به کمبود سرانه ورزشی نظر ویژه ای به این پروژه داشته باشند.

در پایان با امضای تفاهم نامه ای مقرر شد که شرکت عمران مبلغ 20 میلیارد ریال را به صورت قطعی و در سال جاری و همچنین مبلغ 10 میلیارد ریال را در صورت توافق با استاندار خراسان رضوی و در سال 1398 برای تکمیل پروژه های آموزشی شهر گلبهار اختصاص دهد و همچنین تصویب شد که 6 آموزشگاه در حال احداث در شهریور افتتاح شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار