جلسه شورای پرورشی آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد

شهر قدس ( پانا)- جلسه شورای پرورشی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورشی شهرقدس با محوریت برنامه ریزی جهت اوقات فراغت تابستان 97 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای پرورشی آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد

جلسه شورای پرورشی با حضور محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهر قدس تشکیل شد.
هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی کیفی جهت اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود در شهرقدس در خصوص غنی سازی اوقات فراغت ذکر شد.
در این جلسه ابتدا محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس با اشاره به نیازهای نوجوانان و جوانان گفت: باید برای اجتماعی کردن جوانان و نوجوانان امکانات آموزشی و تفریحی را فراهم کرد و شرایط تزریق شادی به مدارس را به وجود آوریم.
وی سپس به تشریح برنامه های قابل اجرا و برنامه ریزی شده پرداخت و بیان داشت: یکی از برنامه‌های قابل اجرا جهت غنی سازی اوقات فراغت اردوی یک روزه نشاط و شادی در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید منتظری شهریار می باشد که طی ۴ روز حدود ۱۰۰۰ نفر به این اردوگاه اعزام خواهند شد و با برنامه ریزی های که انجام شده سعی بر این است که اوقات شاد و پر باری را برای دانش آموزان رقم بزنیم.
وی در ادامه بر لزوم همکاری کارشناسان واحد ها با کارشناسی اردوها و فوق برنامه تاکید کرد.

/خبرنگار : شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار