ابراهیم حاتمی‌کیا: فیلم‌های من پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم است

ساری (پانا) - ابراهیم حاتمی‌کیا در اکران فیلم «به وقت شام» در سینما سپهر ساری، گفت: «در فیلم‌هایم سعی در نمایش و پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم داشته‌ام و تا روزی که زنده‌ام در این عرصه خواهم ماند.»

کد مطلب: ۸۱۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم حاتمی‌کیا: فیلم‌های من پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم است

فیلم سینمایی«به وقت شام» در سه سانس عصر و شام‌گاهی روز چهارشنبه در سینما سپهر ساری با حضور «ابراهیم حاتمی کیا» کارگردان این فیلم به اکران درآمد.

او که به دعوت مدیریت امور سینمایی حوزه هنری استان مازندران و هماهنگی موسسه اوج به ساری آمد، پیش از اکران فیلمش، مورد استقبال هواداران و علاقمندان سینما، همچنین خانواده‌های شهدا (به ویژه مدافعان حرم) و ایثارگران قرار گرفت.

حاتمی‌کیا در سخنرانی کوتاه پیش از فیلم، هدف و انگیزه اصلی تولید این فیلم را نمایش گوشه‌ای از حماسه‌سازی‌های فرزندان غیور این آب و خاک در مقابل توحش نیروهای تکفیری و داعش برشمرد و خاطر نشان کرد: «اگرچه این اثر تنها بخشی از دلاوری های مدافعان حرم را روایت می کند، اما امیدوارم توانسته باشم با این کار اندکی از رخدادهای جبهه حق علیه باطل در سرزمین شام را با ژرفای حماسه سازی و غیرت نیروهای مومن این نظام و انقلاب به نمایش بگذارم.»

او افزود: «تمام تلاش تیم تولید «به وقت شام» به رغم ایجاد یک ساختار هنری یکپارچه، دامنه تاثیر آن بوده است تا بتواند پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه کند».

این فیلمساز ادامه داد: «افرادی مظلومانه بی هیچ چشم داشتی می روند و در بدترین شرایط می جنگند (و شهید می شوند)، مردم ما باید در داخل کشور از رسالت و انگیزه این حرکت و این عزیزان شناخت و آگاهی داشته باشند و آنان را بشناسند. این فیلم، با چنین انگیزه‌هایی ساخته شد.»

ابراهیم حاتمی‌کیا که فیلم‌های دیدبان، مهاجر، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، ربان قرمز و ... را با موضوع جنگ و دفاع مقدس در کارنامه دارد، در این محفل گفت: «من همواره با پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس سعی در نمایش و پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم داشته‌ام و تا روزی که زنده ام در این عرصه خواهم ماند و به حرمت و پاسداشت این گنج گرانمایه، در فیلم‌هایم به این ارزش‌ها خواهم پرداخت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار