ارتقای کیفی فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان در نوروز 97

همدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در نوروز 97 شاهد ارتقای کیفی فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان استان بودیم.

کد مطلب: ۸۱۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفی فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان در نوروز 97

محمد پورداود در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان با قدردانی از عوامل اجرایی این ستاد، اظهار کرد: با تمهیداتی که در بخش های مختلف اندیشیده شده بود، تلاش گردید بهترین خدمات به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان شریف ارائه گردد.

پورداود افزود: محور اصلی فعالیت های ستاد اسکان فرهنگیان استان، کیفیت بخشی به برنامه ها بود که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به قدردانی استاندار همدان از تلاش های صورت گرفته در ستاد اسکان فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: تیم بازرسی استاندای همدان نیز رضایت حداکثری از وضعیت مراکز اسکان آموزش و پرورش استان داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به رویداد فرهنگی و گردشگری همدان2018 تصریح کرد: این رویداد بزرگ و معرفی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا بازتاب بین المللی خواهد داشت.

پورداود تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده مسافران در همدان، باید تلاش کنیم در تابستان سال جاری وضعیت اسکان فرهنگیان استان به مراتب بهتر از نوروز باشد.

در ادامه بداغی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از روند پذیرش میهمانان نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان، گفت: تعامل خوبی میان عوامل اجرایی در بخش های مختلف ستاد برقرار بود.

وی با اشاره به رشد 62درصدی پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: این میزان پذیرش در مقایسه با سال های گذشته، کم سابقه است.

گفتنی است در این جلسه هریک از مسوولان حوزه های مرتبط با ستاد اسکان فرهنگیان استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار