پیام نوروزی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان؛

«مدرسه» همچون بهار طبیعت نمود بارز دگرگونی‌های امیدوارانه است

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان در پیامی فرارسیدن سال نو خورشیدی را به جامعه پرتلاش فرهنگیان، مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
«مدرسه» همچون بهار طبیعت نمود بارز دگرگونی‌های امیدوارانه است

رضا میرزایی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان در پیام نوروزی خود عنوان کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار نشان از تحول آگاهی و زیبایی در چرخه طبیعت دارد و این تحول چه نیکو می‌شود آنگاه که عرصه گیتی آیینه تمام‌نمای قدرت خداوند و نیکویی حال مردمان شود و بی‌گمان نوروز ایرانیان پرتوی دلربا و چهره‌ای زیبا از این تحول و آفرینش الهی است که بیش از آمدنش آدمی را به تلاش و کوشش دعوت می‌نماید. نوروز، سرآغاز حیات دوباره طبیعت و ایجاد طراوات در وجود انسان‌هاست و چه زیباست در این رستاخیز، نقش بندهای نقاش آفرینش را با تاملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را همیشه در وجودمان زنده نگه دارد.

بر این باوریم که مدرسه، همچون بهار طبیعت نمود بارز دگرگونی‌های امیدوارانه است که بیش از هرجای دیگری برای ظهور و بروز اندیشه‌های نو نیاز به شادابی، تدبیر، نوآوری و فرصت‌های بدیع دارد تا آینده‌ای سرشار از امید وآگاهی را برای کشور به ارمغان آورد. مدرسه کانون تحول و توسعه در جامعه است و معلمان نقش آفرینان بی‌بدیل این عرصه هستند که با منش و باور معلمی، دانش، مهارت، تعهد و مسئولیت‌پذیری در آن به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌پردازند و گفتمان آموزش و پرورش را اعتلا می‌بخشند.

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن بهار طبعیت و آغاز سال 1401 هجری شمسی به مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان، معاونین اداره کل، فرهنگیان گرامی، مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز، دانش آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان، مدیران محترم ادارات و مدارس، معاونین پرورشی و مدیران سازمان دانش‌آموزی در مناطق، شهرستان‌ها و نواحی نوزده گانه و خانواده‌های محترم آنان، از زحمات ارزشمند آنان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در سال جدید با عنایت خداوند مهربان، تاسی به رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی با سیاست‌های مدبرانه دولت مردمی، در پرتوهمت دانش آموزان و تلاش مشفقانه معلمان و همراهی اولیای دلسوز شاهد عزت روزافزون کشور به ویژه در عرصه آموزش و پرورش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار