در گفت‌وگو با پانا

مصطفی کارخانه: تلاش‌هایم نتیجه‌بخش نبود؛ قهرمان سه دوره لیگ برتر و دو دوره آسیا منحل شد

تهران (پانا) – سرمربی تیم منحل شده بانک سرمایه می‌گوید مسئولان این مجموعه با وجود دو قهرمانی در آسیا دیگر قصد تیم‌داری ندارند.

کد مطلب: ۸۱۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مصطفی کارخانه: تلاش‌هایم نتیجه‌بخش نبود؛ قهرمان سه دوره لیگ برتر و دو دوره آسیا منحل شد

رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا اوایل مردادماه برگزار خواهد شد و تیم والیبال بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی و دارنده دو مدال طلای متوالی این رقابت‌ها که برای سومین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر ایران هم شده است، به‌طور طبیعی نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود. اما با اعلام انحلال این تیم، وضع برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا مشخص نیست. از طرف دیگر کنفدراسیون والیبال آسیا مهلت نهایی برای معرفی نماینده کشورها را تا 27 فروردین‌ماه اعلام کرده و زمان زیادی تا پایان این مهلت قانونی باقی نمانده است.

مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه که این تیم را سه دوره متوالی قهرمان لیگ برتر ایران کرده است، در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت تیم والیبال بانک سرمایه گفت: من هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت این تیم ندارم و نمی‌دانم برای جام باشگاه‌های آسیا اعزام خواهد شد یا خیر. باشگاه بانک سرمایه سه دوره قهرمانی مسابقات لیگ برتر والیبال را داشت و حیف بود که در این جام باشگاه‌ها به عنوان نماینده ایران حضور نداشته باشد .

وی ادامه داد: اما این تصمیم مدیران این باشگاه بود و کاری هم از پیش نمی‌توان برد، در هر حال با توجه به شرایط فکر نمی‌کنم دیگر این باشگاه تیم داری کند .

کارخانه در پاسخ به اینکه باشگاه به صورت رسمی منحل شده است، گفت: هنوز باشگاه نامه رسمی به سازمان لیگ درباره انحلال نزده است اما شواهد چنین است که آنها دیگر قصد تیم داری ندارد. من در این مدت تلاش زیادی هم کردم که این تیم منحل نشود و با شهرداری‌ها برای اسپانسر این باشگاه وارد مذاکره شدم اما شرایط طور دیگری است. در هر صورت من با این تیم خاطرات خوشی داشتم و سه دوره قهرمانی لیگ برتر و دو دوره قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردم .

وی در پاسخ به اینکه در صورت اعزام این تیم آیا نبود ملی پوشان که به دستور کولاکوویچ انجام شده است، بانک سرمایه دچار مشکل نمی‌شد، گفت: قطعاً نبود ملی پوشان کار را سخت می‌کرد اما والیبالیست‌های ما واقعاً پتانسیل قابل قبولی دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار