معاون سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد: افزایش حجم ابلاغی جذب بی‌سوادان در سال ۹۷

تهران (پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان از افزایش حجم ابلاغی جذب بی‌سوادان در سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد: افزایش حجم ابلاغی جذب بی‌سوادان در سال ۹۷

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، مرتضی آخش‌جان اظهار کرد: سال گذشته همکاران حوزه سوادآموزی با تلاش توانستند بالاتر از حد مشخص شده، بی‌سوادان را جذب و حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی را تحت پوشش ببرند که این مهم برای سال پیش رو هم ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جدید حجم بیشتری برای جذب بی‌سوادان نسبت به سال گذشته اعلام شده است که امیدواریم امسال هم بتوانیم با جدیت و پشتکار همه همکاران اعم از مناطق و شهرستان‌ها و هم در حوزه ستادی، این حجم را تحت پوشش ببریم.

آخش‌جان با تاکید بر تلاش موثری که مسئولان سوادآموزی در مناطق و بازدید از مراکز دور افتاده دارند افزود: در سال جدید امید داریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه دستگاه‍های اجرایی با تعیین خط مش و سیاست‌هایی در جهت سیاست‌های سازمان سواد آموزی کشور بتوانیم در شناسایی و جذب بی‌سوادان موثر باشیم و دانایی و توانایی را به جامعه استان خودمان اهدا کنیم.

معاون سوادآموزی هرمزگان بیان کرد: در سایه این تلاش‌ها در این روند بتوانیم جهت توانمند سازی مدیران مدارس استان سطح آگاهی، دانش و توانمندی آنها را در شناسایی و جذب بی‌سوادان مخصوصا اولیای بی‌سواد ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد : همچنین در نظر داریم با برگزاری دوره‌های مختلف ضمن خدمت در توانمندسازی کارشناسان و مسئولان سواد آموزی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار