نظارت، کنترل و ارزیابی باید سرلوحه کار پلیس باشد

تهران (پانا) - جانشین معاون فاوا ناجا در بازدید از یگان های انتظامی استان البرز؛ نظارت، کنترل و ارزیابی را سرلوحه کار پلیس دانست .

کد مطلب: ۸۰۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

سردار سیدحسین جلالی ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های کارکنان در تامین نظم و امنیت ایام نوروز و خدمت رسانی به شهروندان، نظارت، کنترل و ارزیابی را سرلوحه و اساس کار پلیس عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: اهمیت تعالی رفتار کارکنان به قدری مهم است که باید تلاش رفتار پلیس با شهروندان همواره توأم با رعایت حقوق شهروندی، اقتدار و رأفت باشد تا رضایتمندی مردم محقق شود.

جانشین معاون فاوا ناجا با اشاره به حساسیت و اهمیت خدمت در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی گفت: اهمیت نقش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در راستای اجرای مأموریت‌های حساس و متنوع نیروی انتظامی از یک سو و تغییر رویکرد ناجا به جامعه محوری در سال‌های اخیر سبب شده است نقش این واحدهای انتظامی پررنگ‌تر و اثربخش تر از گذشته باشد.

وی افزود: از آنجا که بیشترین ارتباط مردم با نیروی انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی است و بخش عظیمی از ماموریت‌های ناجا نیز بر عهده این یگان ها است، ضرورت دارد که بهره وری کارکنان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از شناسایی و احصای نقاط ضعف و قوت، ضمن تقویت نقاط قوت در جهت رفع و کاهش نقاط ضعف اقدام لازم صورت پذیرد.

جلالی تصریح کرد: امروز کار پلیس بسیار مهم و همه نگاه‌ها به سوی پلیس است تا ببینند در ایجاد امنیت چه می‌کند و اگر اقدامات نتیجه بخش و مورد رضایت مردم نباشد ارزشی نخواهد داشت. لذا باید در تداوم رضایتمندی و آرامش مردم بهترین راهکارها و بیشترین تلاش‌ها انجام شود و این خود عبادتی بزرگ است که در پیشگاه خداوند متعال اجر ویژه‌ای خواهد داشت.

جانشین معاون فاوا ناجا افزود: هدف ما کسب رضای خدا و رضایت خلق خداست که به حول قوه الهی این مهم با تلاش کارکنان زیر مجموعه و با اجرای طرح های مختلف انتظامی و اقدامات فرهنگی و آموزشی تا حدودی تحقق یافته و تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد یافت .

پایگاه خبری پلیس، وی در پایان ضمن تاکید بر نگهداری از تجهیزات فاوایی در جهت هرچه بهتر فعالیت های ارتباطی و سیستمی افزود: امروز نیروی انتظامی پرچمدار اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه است و در این راستا وظیفه سنگینی دارد و باید با کار جهادی و همت و تلاش مضاعف ضمن حرکت در محور اصول دینی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب"مدظله العالی" بتواند در برقراری نظم وآرامش جامعه همواره موفق عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار