مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان :

پروژه های علمی به دلیل ماهیت اکتشافی و فرآیندی،ابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم و تربیت می باشند

بهارستان (پانا) - نمایشگاه جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله منطقه ای با محوریت کارآفرینی و دست سازه های دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان،در دبیرستان دخترانه هاجر شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۵۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه های علمی به دلیل ماهیت اکتشافی و فرآیندی،ابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم و تربیت می باشند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان در سخنانی طرح جابربن حیان را یکی از بهترین و پرکاربرد ترین طرح های آموزشی دانست و افزود: طرح جابربن حیان زمینه های استعداد بالقوه دانش آموزان برای حضور در پایه های بالاتر را فراهم می سازد.

وی در ادامه هدف از اجرای این طرح را شناسایی استعدادهای دانش آموزان،تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان،ایجاد فرصت های برابر آموزشی بیان کرد و آن را فرصتی برای یادگیری اثر بخش عنوان کرد.

بنار اظهار داشت: اهداف علمی،اجتماعی و اهداف زیستی در دل طرح جابربن حیان نهفته و از جمله آن ها آشنایی با نحوه یادگیری،کسب مهارت کافی در فکر کردن ، شنیدن ،گفتن ، خواندن ،نوشتن و حساب کردن است که میتوان جزء اهداف علمی دانست وتقویت همکاری با دیگران ،تقویت نقش مسئولیت پذیری و حفظ محیط زیست نیز از دیگراهداف مهم اجتماعی و زیستی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان گفت:پروژه های علمی به دلیل ماهیت اکتشافی و فرایندی،ابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم و تربیت می باشند.

شایان ذکر است، در این مراسم از طرح های برگزیده دانش آموزان، مجریان و رابطین طرح با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار