روس‌ها ناکام مطلق یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛ میلان با رویای قهرمانی فاصله گرفت

تهران (پانا) – در دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های مدعی میلان و دورتموند با شکست زمین را ترک کردند.

کد مطلب: ۸۰۵۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
روس‌ها ناکام مطلق یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛ میلان با رویای قهرمانی فاصله گرفت

دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف قاره سبز برگزار شد.

در حساس‌ترین بازی امشب تیم بحران زده آرسنال دست به کاری بزرگ زد و در عین ناباوری میلان را در سن سیرو با گلهای میختاریان و رمزی 2 بر صفر شکست داد تا گام بلندی برای صعود بردارد. هر چند شاگردان جنارو گتوزو در 90 دقیقه تیم برتر میدان بودند اما آنها یکبار دیگر پس از 6 سال به آرسنال باختند تا رویای اولین قهرمانی در لیگ اروپا برای آنها دور شود.

بورسیا دورتموند دیگر تیم مطرح قاره سبز بود که امشب غافلگیر شد و در ورزشگاه خانگی مقابل سالزبورگ اتریش دو بر یک شکست خورد اما همان یک گل می تواند به این تیم در رسیدن به مراحل بعدی کمک کند.

دیدارهای دور رفت جای ناکامی کامل روس‌ها بود؛ اتلتیکو مادرید یکی از مدعیان جدی قهرمانی در حضور هوادارانش با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل لوکوموتیو مسکو به صعود نزدیک شد. زسکا مسکو هم در ورزشگاه خانگی‌اش با یک گل به لیون باخت و زنیت سنت پرتزبورگ در آلمان 2 بر یک مغلوب لایپزیگ شد.

المپیک مارسی هم در فرانسه 3 بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست داد تا دومین تیم فرانسوی این مرحله هم با برد از زمین خارج شده باشد.

در بین 8 دیدار این مرحله یک بازی با تساوی تمام شد. لاتزیو در ورزشگاه المپیکو شهر رم با تساوی 2 بر 2 مقابل دیناموکیف متوقف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار