مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

باید تلاش کنیم تا فرهنگ مهارت آموزی در جامعه نهادینه گردد

جلسه کمیته هماهنگی و برنامه ریزی ایران مهارت با حضور مدیران کل دو دستگاه آموزش و پرورش و فنی حرفه ای استان گلستان به میزبانی اداره کل فنی حرفه ای برگزارشد .

کد مطلب: ۸۰۴۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
باید تلاش کنیم تا فرهنگ مهارت آموزی در جامعه نهادینه گردد

به گزارش پانا از استان گلستان، محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار کرد: آموزش های مهارتی از اهداف مقدس نظام است و باید تلاش کنیم به اهداف این برنامه که توانمند سازی نیروی انسانی است دست یابیم .

وی تاکید کرد امیدواریم با تشکیل کمیته نظارت توسط دو دستگاه، کار با جدیت پیگیری شود و با استفاده از ظرفیت های موجود در دو دستگاه به بهترین شکل ممکن طرح ایران مهارت را اجرا نماییم.

وطنی افزود:با توجه به مجهز بودن امکانات مراکز آموزش فنی و حرفه ای، جوانان بهتر می توانند کار عملی را فرا گیرند و ما باید تلاش کنیم تا دانش آموزان مدارس بتوانند از فضای آموزش فنی و حرفه ای استفاده کنند و در این راستا فرهنگ مهارت آموزی در جامعه نهادینه گردد.

سیدعلیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان نیز در این جلسه عنوان کرد: آموزش فنی و حرفه ای سعی دارد که مهارت آموزان از فضای مراکز آموزش فنی و حرفه ای که دارای توانمندی های فنی و مهارتی می باشد استفاده کنند.

وی بیان کرد: با داشتن امکانات فنی در مراکز دولتی، جوانان جویای مهارت وارد مراکز دولتی شده و از تجهیزات و امکانات کارگاهی استفاده می کنند.

حسینی طلب افزود: ما متعهد به اجرای توافق نامه دو دستگاه هستیم و در کنار اجرای طرح ایران مهارت، برنامه آموزشی هر دانش آموز یک مهارت را ادامه خواهیم داد و خوشحالیم که در کشور شروع کننده این حرکت پسندیده هستیم و به همت همکاران و همراهی آموزش و پرورش امروز به عنوان استان پیشرو در آموزش مهارت های حرفه ای هستیم.
ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان نیز در این نشست گفت: جهت گیری پودمان ها باید به گونه ای باشد که منجر به خلق آثار ماندگاری شود که بتوان جشنواره ایران مهارت را در استان برگزار نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار