طب ایرانی خاستگاه مردمی دارد

ارومیه (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی طب ایرانی را کم هزینه دانست و چون خاستگاه مردمی دارد طب ایرانی در برنامه ششم به صورت الزام درآمده است .

کد مطلب: ۸۰۳۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طب ایرانی خاستگاه مردمی دارد

همایون هاشمی در اولین مجمع سلامت استان اظهار داشت: طرح تحول اساسی ترین عملکرد دولت یازدهم و یک جراحی در بدنه نظام سلامت بود و مجلس و نمایندگان به این طرح اعتماد داشته و باید همین مسیر را ادامه دهیم تا به یک اتوبان مملو از خیر و برکت برای مردم تبدیل شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس نیز در کنار طرح تحول سلامت هستند و تلاشهای فراوانی برای تداوم این طرح انجام داده اند چنانکه در امسال در بدجه از محل صرفه جویی هدفمندی یارانه ها مبلغ 4400 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است چون به آن اعتقاد داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی بیان داشت:مجمع سلامت استان باید یک مجمع مبتنی بر نظامات مردمی و خانواده باشد یعنی هر خانواده برای خود یک مددکار داشته باشد این موضوع مجمع سلامت باید براساس خانواده محور نهادینه شود .

وی همچنین گفت: طب ایرانی طب کم هزینه ای است و چون خاستگاه مردمی دارد طب ایرانی در برنامه ششم به صورت الزام درآمده است و باید در طب امروزی ادغام شود که این مسئله اثرات خوبی از جمله کاهش مصرف داروها را به جا خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار