فرماندار فردوس:

برای توسعه شهرستان به نقشه راه نیاز داریم

فردوس (پانا)- فرماندار فردوس گفت: برای توسعه شهرستان به نقشه راه نیاز داریم و برای تهیه این نقشه باید به سراغ بخش خصوصی برویم.

کد مطلب: ۸۰۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برای توسعه شهرستان به نقشه راه نیاز داریم

مهدی ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: برای توسعه شهرستان به نقشه راه نیاز داریم و نباید برای این نقشه منتظر اقدام دولت باشیم.

وی افزود: برای اینکه زودتر به توسعه دست پیدا کنیم باید به سراغ بخش خصوصی برویم چرا که نقش بخش خصوصی در توسعه بسیار مهم است.

فرماندار فردوس از همدلی و همراهی مدیران ادارات در پیگیری مسائل شهرستان قدردانی و تصریح کرد: این احساس مسئولیت ثمره باوری است که در مدیران وجود دارد تا نسبت به آنچه که بر عهده آنها قرار داده شده، تعهد داشته باشند.

ابراهیمی از برگزاری همایش ناصر خسرو در ۲۳ و ۲۴ اسفندماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: در این همایش ۲۵۰ مهمان داخلی و خارجی و از جمله چهار مهمان خارجی و افراد صاحب نظر در حوزه توریسم و گردشگری حضور دارند بنابراین همه ادارات شهرستان باید امکانات خود را در اختیار این همایش قرار دهند تا این همایش به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی در صورت احتمال بارندگی های شدید در شهرستان، نظارت بر بازار، افزایش ساعات کسب و کار توسط اصناف، زیباسازی سطح شهر توسط شهرداران فردوس و اسلامیه، آمادگی جایگاه های سوخت و نیز برخورد مناسب ماموران راهنمایی رانندگی با مسافران و رانندگان در ایام عید نوروز تاکید کرد.

مهدی اسلام پناه مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه شرکت های مادر تخصصی گسترش صنعت علوم زیستی که مهمان شورای اداری شهرستان فردوس بود نیز گفت: با هدف ایجاد سرمایه گذاری در حوزه های دانش، محرومیت زدایی، ایجاد توسعه و اشتغالزایی به شهرستان فردوس آمده و سرمایه گذاری می کنیم.

اسلام پناه افزود: دنیا با همه بزرگی خود میدان کسب و کار بسیار کوچکی است و امید است که تحول کسب و کار جدید به توسعه و موفقیت منجر شود.

وی از برگزاری استارت آپ شرق کشور با محوریت اشتغال زایی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته خبر داد و تصریح کرد: این استارت تاپ، فروردین ماه در شهرستان فردوس اجرایی می‌شود.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت از فعالیت ۱۵ شرکت در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: تعداد شرکت نوپا در سال ۹۶ آغاز به کار کرده و هدف از این شرکت‌ها شناسایی ایده های نوین، کارآفرینی جوانان و صاحبان ایده در مناطق کمتر توسعه یافته است.

اسلام پناه خواستار همکاری و مشارکت مدیران دستگاه های دولتی در این طرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار