معاون ابتدایی آموزش و پرورش: بیشترین جذب آزمون استخدامی سال آینده مربوط به آموزش ابتدایی است

حکیم‌زاده: برنامه اصلی توانمندسازی نیروی انسانی در معاونت آموزش ابتدایی، طرح کارآمد است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب 18 هزار معلم در قالب آزمون استخدامی در سال آینده اعلام کرد که اکثر این جذب مربوط به آموزش ابتدایی است.

کد مطلب: ۸۰۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون ابتدایی آموزش و پرورش: بیشترین جذب  آزمون استخدامی سال آینده مربوط به آموزش ابتدایی است

به گزارش معاونت آموزش ابتدایی، رضوان حکیم‌زاده با اشاره به جذب 18 هزار معلم در قالب آزمون استخدامی در سال آینده اظهار کرد: اکثر این جذب مربوط به آموزش ابتدایی است و اگر روند جذب مطابق برنامه پیش برود امیدواریم این افراد مهرماه کار خود را در مدارس آغاز کنند.

وی افزود: برنامه اصلی توانمندسازی نیروی انسانی در معاونت آموزش ابتدایی، طرح کارآمد است که در سه استان اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی به صورت آزمایشی اجرا شده است و شیوه‌نامه آن نیز تهیه شده است.

حکیم‌زاده اضافه کرد: در این طرح به جای آنکه مسئولان برای معلمان برنامه تعیین کنند نیازهای توانمندسازی یک معلم و استلزامات آن توسط خود معلمان تعیین می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های معلمان به آنها به عنوان مدرس بالقوه نگریسته می‌شود همچنین در طرح کارآمد به بستر فناوری و قالب‌های مختلف آن برای ایجاد تحول در توانمندسازی معلمان توجه می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌‌های شبکه تعاملی سینا گفت: قسمتی از برنامه‌های این شبکه به مدیران، آموزگاران و اولیای دوره ابتدایی هم مرتبط است.

وی در خصوص مطالبه شهریه برای کلاس‌های جبرانی تعطیلات بیان کرد: مطالبه پول در جبرانی‌های اختیاری مدارس چه در روز پنج‌شنبه و چه در دیگر روزهای هفته قابل قبول نیست و ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار