برگزاری مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی راهگشاست

ایلام ( پانا ) - استاندار ایلام گفت: برگزاری مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی با حضور تمامی اعضا در رفع مشکلات واحدهای تولیدی بسیار راهگشاست.

کد مطلب: ۸۰۱۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی راهگشاست

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: خوشبختانه جلسات این ستاد بطور مستمر شکل می گیرد و باید دستگاه های مختلف مصوبات این ستاد را با دقت پیگیری و گزارش آنرا به مسئولان مربوطه ارائه دهند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید با مسئول ارشد خود در این جلسات حضور پیدا کنند تا بتوان تصمیمات مورد نیاز و مقتصی را نسبت به موارد مطرح شده اتخاذ کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: تجربه برگزاری این جلسات نشان داده بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را می توان در داخل استان از طریق مدیرانی استانی حل و فصل کرد و نیازی به ارجاع آن به مسئولان بالادستی نیست.

سلیمانی دشتکی گفت: برخی مدیران قدرت تصمیم گیری ندارند و نمی توانند تصمیمات را در شرایط حساس بگیرند، مدیری توانمند و شایسته است که نسبت به حوزه کاری خود اشراف کامل داشته و از زوایای مختلف آگاهی داشته باشد.

وی افزود: مدیرانی که مرتب نتیجه امور را به مرکز محول می کنند، از کارآیی لازم برخوردار نیستند، چراکه قوانین مربوط به هر بخش اختیاراتی را به مدیران داده که می توانند نسبت به آن اعمال نظر کنند.

استاندار ایلام همچنین از مسئولان برگزاری این ستاد خواست در جلسات بعدی مدیران عامل بانک ها نیز حضور مستمر در جلسات داشته باشند چراکه بخش زیادی از مشکلات تولیدکنندگان مربوط به سیستم بانکی است و می توان با حضور آنان ضمن رسیدگی به درخواست ها تصمیمات مقتضی را در خصوص آنها گرفت.

سلیمانی دشتکی مهم ترین رویکرد برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید و سفارش قرار می گیرند را رونق فضای کسب و کار و اشتغال عنوان کرد و گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات حداکثر ۲ هفته پس از ابلاغ باید اجرایی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار