امام جمعه کرجک

سیاست های اقتصادمقاومتی بازخوانی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج بر ضرورت اجرای راهبردها و شاخص های اقتصاد مقاومتی، ابلاغی مقام معظم رهبری تأکید کرد.

کد مطلب: ۶۶۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز،« آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی» عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور «دکتر محمدعلی نجفی استاندارالبرز»، فرمانداران و جمعی از مدیران کل در سالن شهدای دولت برگزارشد،در جمع اعضای شورای اداری استان، با گرامیداشت فرا رسیدن ایام محرم و دوران هشت ساله دفاع مقدس و تبریک شروع سال جدید تحصیلی به خانواده آموزش و پرورش در استان اظهارداشت: فضای آموزشی در استان محدود است و خیرین باید در این رابطه به جد وارد میدان شوند تا کمبود زیرساخت های آموزشی در استان برطرف گردد.
وی در ادامه ضمن خیرمقدم به دکتر محمدعلی نجفی استاندارالبرز و با توجه به سبقه اقتصادی وی در حوزه های مدیریتی، اظهارامیدواری داشت در دوران مسئولیت ایشان در استان شاهد شور و بالندگی بیش از پیش و حرکتی پرشتاب در عرصه های مختلف،به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی باشیم.
امام جمعه کرج همچنین با تأکید بر اینکه شورای اداری استان نباید محدود به گزارش دهی شود،افزود: پرداختن به مسائل اساسی استان و تضارب آرا،اصلی ترین محور جلسات شورای اداری استان باشد.
وی در ادامه موضوع سلامت اداری را امری مهم قلمداد و تصریح کرد: ریشه کنی فساد اداری و برخی کم کاری ها در دستگاه ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان اهتمام به ایجاد شاخصه های توسعه را نیز کلیدی خواند و افزود: در اجرای طرح های توسعه محور، پیوست فرهنگی مغفول نماند.
امام جمعه کرج در ادامه با مروری اجمالی بر شاخصه های اقتصاد مقاومتی و لزوم اجرایی شدن سیاست های ابلاغی در این رابطه مطابق با ظرفیت های داخلی استان تصریح کرد: لازمه اجرای مولفه های اقتصاد مقاومتی، توجه به ظرفیت نیروی انسانی،پتانسیل های طبیعی،موقعیت جغرافیایی،حمایت از تولید ملی و سرمایه داخلی است.
وی در ادامه بند یک سند ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی را برای تذکر بازخوانی کرد و ادامه داد: تأمین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه های انسانی و علمی کشوز به منظور توسعه کارآفرینی و حداکثررساندن مشارکت احاد جامعه در فعالیت های اقتصادی، با تسهیل و تشویق،همراهی های جمعی و تأکید بر ارتقا درآمد و نقش طبقات کم درآمد و متوسط.
نماینده ولی فقیه در استان باتأکید بربهره مندی از ظرفیت های داخل استان افزود: جلوی برخی سنگ اندازی ها که با قانون مغایرت ندارد، باید ایستاد تا کار مردم راه بیفتد.
نماینده ولی فقیه در استان در محوردیگری با ذکرروایتی از اباعبدالله الحسین(ع)،توجه به جمله «عالم محضرخداست» را سبب ساز نیل به عصمت الهی دانست و سیر صعود به این درجه الهی نیز را توجه به این مهم در روش،منش و سیره رفتاری بشریت عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار