پنجمین‌ روز علمیات تجسس و انتقال پیکر حادثه دیدگان هواپیما

رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر:به محض بهتر شدن شرایط جوی، عملیات امداد و نجات از سر گرفته می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت به محض اینکه آب و هوا به ثبات برسد، عملیات امداد و نجات از سر گرفته خواهد شد زیرا در این شرایط جوی جان امدادکنندگان به خطر می‌افتد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر:به محض بهتر شدن شرایط جوی، عملیات امداد و نجات از سر گرفته می‌شود

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر درباره آخرین اخبار انتقال پیکر جانباختگان پرواز تهران-یاسوج گفت: امدادگران به کمپینی که در پایین منطقه وجود دارد، بازگشتند و تیم‌های پشتیبان در پایین منطقه مستقر هستند و دو تیم هم در ارتفاع ۳۶۰۰ متری حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه آب و هوا به ثبات برسد، عملیات امداد و نجات از سر گرفته خواهد شد؛ زیرا در این شرایط جوی جان امدادکنندگان به خطر می‌افتد. امیدوارم با بهتر شدن آب و هوا و مساعد شدن آن هرچه سریعتر این انتقال صورت بگیرد.

هوای منطقه مساعد نیست و هواشناسی نیز پیش‌بینی بارش برف کرده است

8:00 روابط عمومی سازمان هلال احمر اعلام کرد: از ساعات اولیه بامداد، عملیات تجسس و انتقال پیکرهای حادثه‌دیدگان سقوط هواپیما وارد روز پنجم خود شده است.

وی ادامه داد: هوای منطقه مساعد نیست و هواشناسی نیز پیش‌بینی بارش برف کرده است؛ با این حال ۴۰ امدادگری که دیشب را در کمپی در ارتفاع حدود ۴هزار متری و نزدیک به لاشه هواپیما گذرانده بودند مصممند اقدامات لازم را برای انتقال پیکرها انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار