فرماندار شهرستان فیروزكوه :

212 نفربرای انتخابات شورا در فیروز کوه ثبت نام کردند

خبرگزاری پانا :فرماندار شهرستان فیروزکوه از ثبت نام 212 نفر تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، ابوالقاسم مهری ر اظهارکرد: از نخستین ساعات آغاز نام نویسی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان از دوشنبه گذشته، تاکنون 212 نفر با مراجعه به فرمانداری، بخشداری های مرکزی و ارجمندو دو دفتر پیشخوان دولت منطقه ثبت نام کردند که 196 نفر آنان را آقایان و 15 نفر دیگر را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به ثبت نام فقط 29 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، افزود: 23 نفر از فیروزکوه و شش نفر از ارجمند کاندید شده اند.

فرماندار فیروزکوه گفت: تا این لحظه 181 نفر در حوزه روستایی در شهرستان ثبت نام کرده اند که 131 نفر آنان از بخش مرکزی و 50 نفر از بخش ارجمند می باشند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با بسترسازی مناسب از سوی مسؤولان امر و تمکین به قانون از سوی کاندیداها، هواداران آنها، ستادهای انتخاباتی و مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در سطح منطقه و تحقق منویات رهبری در خلق حماسه سیاسی در سال 92 باشیم.

این گزارش حاکی است، بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت کشور ثبت نام کاندیداها تا ساعت 20 امشب تمدید شد.

بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته نفوس و مسکن سال 90 جمعیت شهر فیروزکوه از مرز 20 هزار نفر گذشته است که بر این اساس، تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر از پنج نفر به هفت نفر افزایش خواهد یافت، اما شهر ارجمند با برخورداری از جمعیت کمتر از 20 هزار نفر کماکان دارای پنج نفر عضو اصلی شورای اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار