معاون سواد آموزی استان خراسان جنوبی عنوان کرد:

مهم ترین وظیفه دانش اموزان حفظ و حراست از انقلاب است

معاون سواد آموزی استان خراسان جنوبی بیان کرد :مهمترین وظیفه دانش اموزان را در برهه کنونی بصیرت افزایی و شناخت انقلاب و همچنین حفظ و حراست از انقلاب و ارمان های انقلاب است .

کد مطلب: ۷۱۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرشید جعفری رئیس اداره سواد آموزی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبر نگار پانا از خراسان جنوبی گفت : انقلاب تلاشی است برای رسیدن به ارمان ها و اهداف بلند انسانی که در دین اسلام به بهترین نحو و به صورت کاملا بی نقص این اهداف ترسیم شدند .
وی همچنین افزود: انقلاب اسلامی مامبتنی بر دین اسلام است، اسلامی که پیامبر گرامی اسلام(ص) از محضر خداوند متعال تلقی کرده انقلاب یک فعالیت چشمگیر و یک تلاش ویژه برای رسیدن متعالی انسانی و اخلاقی است
جعفری ضمن اشاره به اینکه دانش اموزان نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند گفت: خود دانش اموزان ،انقلاب افرین بودند واین نقش در طول زمان به نسل های بعد وگذار شده اما شکل ان متفاوت است .
وی تاکید کرد نقش دانش اموزان امروز ما بیشتر شناخت انقلاب است اینکه معرفت و بصیرت بیشتری را نسبت به انقلاب پیدا کنند.
رئیس اداره سواد آموزی خراسان جنوبی افزود: دانش اموزان با معرفت افزایی و شناخت اهداف انقلاب میتوانند پاسداران و حافظان خوب انقلاب باشند.
جعفری گفت: انقلاب اسلامی مامبتنی بر انقلاب مردم است انقلابی که با تاییدات الهی و رهبری ، رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره ) و وحدت و ایثار مردم به وقوع پیوست .
وی در پایان درگفت وگو با خبرنگار پانا این چنین بیان کرد :نسل هایی که در زمان انقلاب متولد شدند و رشد کرند نسل هایی هستند با دیدگاه هایی مبتنی بر دین و انسانیت که این همان نقش مهم و تاثیر گذار انقلاب است.
وی با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند من به نسل سوم انقلاب بیشتر از نسل اول اعتماد دارم تاکید کرد: این سخن رهبر فرزانه ما رسالت دانش اموزان را بیشتر میکند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار