مجوز جذب نیروهای اخراجی حراست نفت و گاز گچساران

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: دادن مجوز در زمینه جذب نیروهای اخراجی حراست نفت و گاز گچساران باعث خوشحالی این نیروها و خانواده های آنان است.

کد مطلب: ۷۱۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش ایسنا، هوشنگ صیدالی در شورای ادارای گچساران افزود: مهار چاه 147 رگ سفید یکی از افتخارات شرکت بهره برداری نفت و گاز است که با اطمینان وزیر نفت در کنار تلاش های شبانه روزی مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب و دیگر پرسنل به وجود امده است.
وی بیان کرد: با دادن مجوز در زمینه جذب نیروهای اخراجی حراست نفت و گاز گچساران باعث خوشحالی این نیروها و خانواده های آنان شدید.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: امید می رود تا نقدینگی پروژه های در دست اجرا از سوی نفت بیشتر شود.
صیدالی عنوان کرد: بهره برداری از سد چم شیر در تولید نفت منطقه اثرگذار خواهد بود.
وی گفت: 70 نفر از فرزندان شهدا در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که انتظار می‌رود وضعیت این افراد با دستور شما مشخص شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: انتظار داریم تا نیروهای چند جانبه ما در این شرکت یک طور شوند.
صیدالی بیان کرد: تعدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری یکی دیگر از معضلات این شرکت بوده که امیدواریم نگرانی این نیروها با مساعدت شما برطرف شود.
وی افزود: پیگیری پاداش بازنشستگان نفت که موجب نگرانی‌هایی در نزد کارکنان شده مسئله ای است که همت شما را طلب می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار