729 نفر از فرهنگیان کاشان در مسابقات قرآنی بصائر شرکت کردند

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: همزمان با آغاز آیین های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی بصائر در دو رشته حفظ و ترتیل با حضور 728 نفر از فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۸۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حکیمیان در گفتگو با پانا کاشان، اظهار کرد: در اجزای این مسابقات، در بخش ترتیل 491 نفر شرکت کردند که 380 نفر از بانوان فرهنگی و 111 نفر نیز فرهنگیان مرد بودند.

وی افزود: در بخش حفظ این دوره از مسابقات نیز 237 نفر از همکاران به مسابقه پرداختند که 200 نفر از گروه خانمها و 37 نفر از گروه آقایان بودند.

وی تصریح کرد: آشناکردن دانش آموزان با معارف انسان ساز قرآن باید در اولویت کاری معلمان باشد، زیرا تمام روش‌های آموزشی و تربیتی در قرآن آمده است و می‌توان شیوه‌های تربیتی را از قرآن استخراج و مورداستفاده قرار داد .

وی تصریح کرد: اساسی ترین راهکار برای ترویج فرهنگ تعالیم قرآن و نهادینه کردن آن در جامعه در سایه عمل به قرآن محقق می شود در غیر این صورت ما در قبال قرآن ، کوتاهی کرده و باید پاسخگو باشیم.

حکیمیان گفت: قرآن چگونه زیستن را به انسان می آموزد و به کار گیری آموزه ها و دستورهای قرآنی سبب هدایت انسان می شود و انسان را از مقام غفلت خارج می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار