فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان

دستگیری صیادان غیرمجاز در دریای خزر

با تلاش نیروهای یگان حفاظت شیلات استان، چند تن از صیادان غیرمجاز در دریای خزر و حوزه استحفاظی پایگاه گمیشان شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۷۰۸۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سرهنگ غفار سعیدی‌نسب اظهارداشت: نیروهای گروه ویژه این یگان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از دام‌های خاویاری طی یک عملیات دریایی 2 صیاد غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در همین رابطه یک دستگاه قایق موتوری 8 قوه اسب از نوع پارسان، یک‌دستگاه جی‌پی‌اس، تعداد 40 رشته دام فلس‌دار، مقدار یک کیلوگرم ماهی استخوانی و تعداد 4 شاخه لنگر از آنان کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان ادامه داد: این عملیات در حوزه استحفاظی پایگاه گمیشان حوالی شرکت تعاونی پره خزر و توسط 4 فروند شناور گلف با 16 سرنشین از مامورین یگان حفاظت شیلات استان برگزار شده است.

وی بیان داشت: همچنین در عملیاتی دیگر از سلسله عملیات‌های حفاظت از دام‌های خاویاری، 3 صیاد غیرمجاز به همراه یک دستگاه قایق موتوری 200 قوه اسب از نوع یاماها، مقدار 2 کیلوگرم ماهی فلس‌دار از نوع سفید، یک دستگاه بی‌سیم دست، یک عدد باتری و تعداد 3 عدد گالن 60 لیتری بنزین شناسایی شدند.

سعیدی‌نسب گفت: در پی این عملیات‌ها، صیادان غیرمجاز از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گمیشان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار