در گفت و گو با پانا:

برنامه های ویژه دهه فجر در آموزش و پرورش دلیجان اعلام شد

اراک(پانا)- ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش شهرستان دلیجان اعلام شد.

کد مطلب: ۷۰۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی به منظور گرامیداشت دهه فجر و شناخت بیشتر دانش آموزان با آرمان های امام ارحل و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت اله فدایی ادامه داد: نواختن گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس شهری و روستایی و به صورت نمادین در دبیرستان ولایت دلیجان و فاضل نراقی شهر نراق و شهید عسگری روستای دودهک در روز 14 بهمن، افتتاح نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و توانمندی های دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان برتر رشته های ورزشی از جمله برنامه های آموزش و پرورش دلیجان در دهه فجر است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر، مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه پوشش اسلامی و برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و آثار هنری مرتبط با انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این دهه بشمار می رود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان دیگر برنامه های ایام اله دهه فجر را برگزاری نشست های دانش آموزی با موضوع زنان مبارز و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای مراسم جشن با حضور بانوان فرهنگی در سالن سوم خرداد عنوان کرد .

فدایی اظهار داشت: در صورت اتمام پروژه آموزشگاه 12 کلاسه بهریار این آموزشگاه نیز در ایام اله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار