سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا

مهلت تصویب نرخ عوارض طرح جدید ترافیکی شهرداری تا 15 بهمن‌ماه

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده نرخ عوارض طرح ترافیک باید تا 15 بهمن ماه در شورا تصویب و اطلاع‌رسانی شود.

کد مطلب: ۷۰۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

علی اعطا در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری جلسه شورای شهر برای تعیین تکلیف طرح جدید ترافیکی شهرداری تهران گفت: جلسه‌ای با حضور تعدادی از اعضای شورا برگزار شد و به تفصیل در مورد طرح جدید ترافیکی و موضوع عوارض طرح صحبت شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده است شورای شهر تهران باید تا 15 بهمن‌ماه عوارض را تصویب و اطلاع‌رسانی کند.

وی درباره اختلاف نظر پلیس و شهرداری برای اجرای طرح جدید ترافیکی نیز گفت: پلیس راهور یکی از اعضای شورای ترافیک است و شورای ترافیک طرحی را تصویب کرده است. البته طرحی که اکنون تصویب شده است همان طرحی نیست که شهرداری تهران مطرح کرده است بلکه تغییراتی دارد که در نهایت شورای ترافیک باید طرح جدید را تصویب کند و آنچه برای ما ملاک است مصوبه شورای ترافیک است.

اعطا خاطرنشان کرد: ضرایبی که در طرح جدید ترافیکی تعیین شده است، دو مبنا دارد. یک اینکه چه خودروهایی می‌توانند وارد محدوده طرح شوند و دوم اینکه چه زمان‌هایی می‌توانند وارد محدوده طرح شوند. بنابراین جزئیات طرح باید در کمیسیون‌های شورا بررسی شود و ممکن است ضرایب تغییر کند. در همین باره اختلاف نظرهایی وجود دارد که بین اعضای شوراست نه کمیسیون‌ها.

وی با اشاره به اجرای طرح جدید ترافیکی در سال آینده گفت: اگر شورا به این نتیجه برسد که طرح اجرا نشود طبیعی است که اجرا نمی‌شود اما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار