جلسه هماهنگی بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

شهرری (پانا) - جلسه هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، جلسه هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با هدف هماهنگی و هم افزایی در خصوص خدمات رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در مدارس حوزه استحفاظی ناحیه یک شهرری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در دفتر مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد، بهروز نصیری ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه هماهنگی هرچه بیشتر و بهتر در دو مجموعه بنیاد شهید و آموزش و پرورش را یکی از ملزومات اساسی در راستای نیل به هدف غایی تعلیم و تربیت دانست.

نصیری با اشاره به نیازمندی نسل امروز، خصوصاً فرزندان شاهد و ایثارگر نسبت به آشنایی با اصول و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب، قرار گرفتن در مسیر خدمت به فرزندان شاهد و ایثار گر را موهبت الهی دانست که می بایستی همه دست اندر کاران تعلیم و تربیت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در ادامه این جلسه حسین نصرالله نیز ضمن قدردانی از زحمات مدارس شاهد سطح منطقه، اذعان داشت که به حمدالله در حوزه خدمات رسانی در سطح منطقه ری خدمات خوبی برای فرزندان شاهد و ایثارگر انجام شده است.

نصرالله با اشاره به طرح " سپاس " که بن مایه ابتدایی آن توسط مقام معظم رهبری(مد) پایه ریزی شده، این طرح را از جمله برنامه هایی دانست که می توان از آن در مناسبت های مختلف در راستای سرکشی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بهره برد.

در خاتمه این جلسه رحمت الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی، غلامرضا معینی فرد معاون آموزش ابتدایی،صفرعلی اطاعتی مسئول بخش مشارکت های مردمی و اکرم صانعی مدیر یکی از مدارس شاهد شهرستان گزارشی از فعالیت های خود ارائه دادند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار