بسیج رسانه خط مقدم دفاع رسانه ای است

بوشهر ( پانا ) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج رسانه در مقابله با تهاجم رسانه ای استکبار در خط مقدم دفاع قرار دارد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب درآیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر افزود: حرکت رسانه در جامعه جهانی بطور فوق‌العاده ای پرشتاب است زیرا رسانه ها به دنبال مدیریت افکار جامعه بشری هستند.
وی با اشاره به حوادث اخیر در ایران بیان کرد: جهان استکبار در ناآرامی های اخیر در ایران با استفاده از رسانه‌های تحت مدیریت خود این وقایع را ایجاد کرد اما رسانه‌های انقلابی بخوبی این تهاجم را بی اثر کردند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اکنون جهان در شرایط ویژه جنگ رسانه‌ای قرار دارد افزود: این گونه تهاجم رسانه‌ای در طول تاریج بی نظیر است زیرا برای نفوذ در لایه‌های جامعه و تخریب تلاش می کنند.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آینده جهان، جنگ رسانه‌ای با تجهیزات مدرن و پیشرفته است افزود: در مقابل این تهاجم گسترده رسانه، باید مقاومت رسانه‌ای طراحی شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: رسالت رسانه‌های اسلامی و انقلابی کرامت و سعادت انسان برای هدایت ولی رسالت رسانه استکباری سقوط برای تسلط بر منابع ثروت و منافع اقتصادی است.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر تقویت رسانه ماهواره‌ای به نقش مهم بسیج رسانه در عرصه مقابله با تهاجم رسانه استکباری پرداخت و گفت: بسیج همیشه در خط مقدم و پرشتاب و جهادی قرار داشته که در این عرصه بسیج رسانه نقشی مهم در جامعه ایفا می‌کند.
صفایی بوشهری، استان بوشهر را در عرصه رسانه در ادوار مختلف مورد اشاره قرار داد و گفت: با بررسی تاریخ استان بوشهر در می‌یابیم که این استان در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و استکبار جهانی پیشرو و پرتلاش بوده و در عرصه رسانه نیز موفق عمل کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم از طریق رسانه‌ها افزود: رسانه‌های استان بوشهر در پیشرفت و توسعه موفق عمل کرده‌اند و اصحاب رسانه باید بر اساس سند چشم‌انداز مطالبات مردم و جامعه را پیگیری و دنبال کنند.
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: این استان با داشتن 936 کیلومتر مرزدریایی و ساحلی نقشی مهم در اجرایی شدن اقتصاد کرانه‌ای دارد که استان بوشهر باید سهم خود در این حوزه افزایش دهد و رسانه‌ها در ارائه ایده و نظریه‌های کارشناسی نقش آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار