تقویت ارتباط دستگاه‌های اجرایی و صنعت با دانشگاه‌های استان بوشهر

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر دانشجویان را سرمایه مهم اجتماعی دانست و گفت: تقویت ارتباط دستگاه‌های اجرایی و صنعت با دانشگاه‌های استان بوشهر ضروری است.

کد مطلب: ۷۰۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر با تسلیت حادثه تلخ کشتی سانچی و تسلیت جان‌باختن عده‌ای از فرزندان ایران اسلامی، جایگاه دانشگاه در جامعه بسیار مهم و اثر گذار دانست و اظهار داشت: پیوند دانشگاه با بخش‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها برای توسعه و پیشرفت جامعه امری مهم و ضروری است.

وی، استفاده از تجارب و دانش را از اهداف پیوند دانشگاه با بخش‌های مختلف اجتماع دانست و تاکید کرد: تقویت ارتباط بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و دستگاه‌های اجرای با دانشگاه‌های استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.

استاندار بوشهر از تعیین مشاور استاندار در امور دانشگاه‌های استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: برای تعامل و ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه مشاور استاندار بوشهر در امور دانشگاه تعیین و منصوب می‌شود.

گراوند، جایگاه دانشگاه و دانشجویان در جامعه مهم دانست و افزود: مدیران آینده این مرز و بوم همین دانشجویان فعلی هستند که به عنوان سرمایه‌های مهم اجتماع مورد توجه است.

وی، بالاترین سرمایه یک جامعه را نیروهای انسانی نخبه، با تجربه، متخصص و فرهیخته دانست و تاکید کرد: دانشگاه‌ها در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص نقش مهمی دارد چراکه این دانشجویان آینده سازان کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار