فضای اداری دادگستری کرمان به 92هزار متر مربع توسعه خواهد یافت

کرمان(پانا) - معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان گفت:در حال حاضر فضای اداری دادگستری استان کرمان 68هزار مترمربع می باشد که با افتتاح پروژه های عمرانی در حال ساخت 24هزار متر مربع به آن افزوده خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

کرمان به قطب آموزشی در جنوب شرق کشور تبدیل می شود

مهدی بخشی در جلسه کمیته برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان که در محل سالن شهید نصیری برگزار گردید، اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی ریاست کل دادگستری استان کرمان کار ساخت پروژه چند منظوره آموزشی،فرهنگی،رفاهی و تفریحی در مساحتی بالغ بر 14هکتار در هفت باغ علوی کرمان آغاز شده است که گام بسیار بزرگی در جهت تبدیل شدن استان کرمان به قطب آموزش در جنوب شرق کشور محسوب می شود .

وی به اقدامات ارزشمند دادگستری استان کرمان در زمینه توسعه فضاهای اداری اشاره کرد و گفت:با اتمام پروژه های عمرانی در حال احداث در آینده نزدیک،یک سوم به فضای اداری دادگستری استان افزوده خواهد شد .

بخشی عنوان کرد:ضرورت دارد اعضای کمیته راه کارها و پیشنهادات سازمان های مربوطه را در راستای گره گشایی از برخی نواقص و موانع پیش رو ارائه دهند تا بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف سازمان بهترحرکت نماییم .

دستگاه قضائی همواره از فعالیت های اقتصادی مجاز ومشروع حمایت قضائی کرده است

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت سرمایه گذاری،رفع موانع حقوقی،قضائی تولید واشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضائیه در حال فعالیت می باشد .

وی ارتباط منظم ومستمر با فعالان بخش خصوصی به منظور اطلاع از مسائل ومشکلات حقوقی وقضائی سرمایه گذاری ومساعدت در رفع موانع را از وظایف این ستاد دانست و گفت:هموراه دستگاه قضائی از فعالیت های اقتصادی مجاز ومشروع در سطح استان حمایت حقوقی و قضائی کرده است .

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان کرمان در گذشته نیز در قالب کمیته حمایت از سرمایه گذاری اقدامات موثری در زمینه رفع موانع حقوقی،قضائی تولید واشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده است .

دبیر ستاد سیاست های اقتصاد مقاومتی استان کرمان بر حمایت دستگاه قضائی از سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت:سیستم قضائی در استان با ایجاد این ستاد بستر های لازم را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم نموده است .

وی گفت: دستگاه قضائی آمادگی خود را همچون گذشته جهت هرگونه همکاری وتعامل با دستگاه های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات وبا رویکرد عدالت محوری اعلام می نماید .

مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان گفت: تعامل وهمکاری دستگاه قضائی وبخش خصوصی وفعالان اقتصادی با رویکرد حمایت از سرمایه گذاری وتوسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار