بدمینتون باز دیواندره ای در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور یافت

با اعلام فدراسیون، مهران شهبازی بدمینتون باز عنوان دار دیواندره ای جهت حضور در رقابت های بین المللی جام فجر از روز چهارشنبه 20 دی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور در تهران دعوت شد.

کد مطلب: ۷۰۲۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، از سوی فدراسیون 12 بدمینتون باز منتخب استان های کشور جهت حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون جام فجر به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان مردان کشور دعوت شدند.
مهران شهبازی بدمینتون باز کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی همراه با سروش اسکندری ، علیرضا فغفوری و علی قاسمی از زنجان، فرزین خانجانی، امیر قاسمی، محمد پایروند و آرمین زکی زاده از تهران، حسن متقی و نادر مینایی از گیلان، مسعود پیروزی از گلستان و امیر جباری از همدان در این مرحله از اردو حضور پیدا کردند.
این ورزشکار کردستانی عناوین اول تا سوم رقابت های بین المللی و کشوری را در رده های مختلف سنی را کارنامه ورزشی خود دارد.
اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشور در روزهای 20 تا 24 دی ماه زیر نظر بهادر زکی زاده سرمربی در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران برگزار می شود.
بیست و هفتین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 16 لغایت 19 بهمن ماه سال جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان و با جوایز ۲۵ هزار دلاری و با حضور تیم های خارجی و داخلی در قسمت مردان و زنان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار