26 فروردین آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورا

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور از 26 فروردین ماه جاری در استان آغاز می شود و تا یکم اردیبهشت به مدت هفت روز ادامه دارد.

کد مطلب: ۷۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ناصر رجبی در حاشیه جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: شرایط و مدارک مورد نیاز برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا قبل از نیمه دوم فروردین ماه از طریق رسانه های گروهی اطلاع رسانی می شود.

وی شرایط ثبت نام چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای شهرهای بالای 20 هزار نفر و زیر 20 هزار نفر جمعیت را به ترتیب كارشناسی و فوق دیپلم اعلام كرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین شرایط ثبت نام انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی برای جمعیت روستاهای تا 200 خانوار را سواد خواندن و نوشتن، روستاهای بالای 200 خانوار را دیپلم، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم یا معادل آن را برای شوراهای شهر تا 20 هزار نفر جمعیت، داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن برای شوراهای اسلامی شهرهای بالای 20 هزار نفر اعلام كرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان فعالیت خواهد داشت باید با برنامه ریزی منسجم در زمینه اطلاع رسانی بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را انجام دهد.

رجبی در خصوص مهلت ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری نیز یادآور شد: مهلت ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز از تاریخ 17 اردیبهشت 92 آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار