نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان نخستین نمایشگاه توسعه کسب‌وکار

تهران (پانا) - اولین نمایشگاه توسعه کسب‌وکار تهران در تاریخ 21 الی 24 دی ماه 96 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۰۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه کسب‌وکار،مهدی فرهادی‌نیا مدیر پروژه نمایشگاه توسعه کسب‌وکار می‌گوید این نمایشگاه به عنوان نخستین رویداد تجاری در خاورمیانه با هدف رونق کسب‌وکارهای نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود و شامل چهار حوزه خدمات مدیریت، توسعه استارت آپ‌ها، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه کسب‌وکارها در راستای اقتصاد مقاومتی است.

شهریار آل شیخ عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه توسعه کسب‌وکار نیزمی‌گوید: این نمایشگاه برای بسیاری از موضوعات اینچنینی بسیار نو است و دارای هویت و مخاطبین خاص است که به طور قطع از نمایشگاههای کالایی متمایز است.

به گفته او ارزش بعضی از مجموعه‌ها مانند سیلیکون ولی نیز اتصال نخبگان با یکدیگر است واین امیدواری وجود دارد که این نمایشگاه بتواند مخاطبان خاص را در حوزه کسب و کارهای نوین به هم متصل کند.

حمایت معنوی بسیاری از دستگاه‌های دولتی از برگزاری نمایشگاه توسعه کسب و کار

اولین نمایشگاه توسعه کسب‌وکار تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، وزارت صنعت،معدن و تجارت، کار و امور اجتماعی و اتاق اصناف برگزارمی‌شود و بنا دارد تا فرصتی را برای معرفی خدمات مدیریتی ، فرانچایز و استارت آپ ها فراهم کند.

این نمایشگاه شامل سمینارها، کارگاه‌ها و کلاس‌هایی برای معرفی علمی و کاربردی خدمات مدیریتی و فرانچایز و استارت آپ ها خواهد بود .

آنگونه که دست اندرکاران این نمایشگاه می گویند این نمایشگاه محل حضور کسب‌وکارهای نوین است که این روزها در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند و این حوزه‌ها در توسعه کسب و کار کشور نقش موثری خواهند داشت.

با توجه به لزوم معرفي ظرفيت‌هاي نوين توسعه کسب و کار و اشتغال پايدار در راستاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و ايجاد زيست بوم کارآفريني و نوآوري و با در نظر گرفتن فرصت‌هاي شايان توجه در زمينه صنعت فرانچايزينگ به عنوان يکي از مهم ترين ارکان توسعه اقتصادي در کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه نخستين نمايشگاه و کنفرانس بين المللي فرانچايز ايران همزمان با نمایشگاه توسعه کسب وکار با حمايت شوراي جهاني فرانچايز(World Franchise Council) و برخي از انجمن هاي ملي فرانچايز کشورهاي توسعه يافته در اين حوزه در روز پایانی نمایشگاه توسعه کسب‌وکار برگزار می‌شود.

مسئولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي، اتاق اصناف ايران و مديران ارشد کسب و کارهاي زنجيره اي، مراکز تجاري، فعالان اقتصادي مرتبط، صاحب نظران، اساتيد دانشگاه و دانشجويان در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

اين رويداد به دليل ايجاد فضايي مناسب براي ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچايز ايران، توسعه ارتباطات و ملاقات‌هاي موثر با افراد کليدي و تصميم گيرنده داخلي و بين المللي و نيز آشنايي با آخرين دست آوردها و رويکردهاي اين صنعت مهم جهاني از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ستاد برگزاري رويداد در تلاش است تا با بهره گيري از توانمندي هاي برترين مشاورين داخلي و بين المللي اين حوزه، بسترسازي براي تنظيم قرارهاي ملاقات موثر رو در رو، برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي جانبي و تبليغات گسترده، در راستاي ارائه خدمات بهينه به شرکت کنندگان، فرهنگ سازي عمومي و حرکت به سمت معرفي « نمايشگاه و کنفرانس بين المللي فرانچايز ايران» به عنوان بزرگترين رويداد حوزه فرانچايز در خاورميانه، گام بردارد.

گفتنی است کنفرانس بين المللي فرانچايز ايران همزمان با نمایشگاه توسعه کسب وکار با حضور برندهاي معتبر داخلي و بين المللي، مديران ارشد سازمان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي و کليه علاقه مندان به اين صنعت با سخنراني ويژه «رئيس شوراي جهاني فرانچايز» و تقدير از برندهاي پيشرو در صنعت فرانچايز کشور، هم زمان با نمايشگاه در تاريخ بيست و چهارم دي ماه، در محل سالن همايش‌هاي شماره يک نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود.

نمایشگاه توسعه کسب وکار برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود و میزبان بیش از 200 رویداد اعم از سمینار،کارگاه آموزشی، مستر کلاس و فیچر است. غرفه داران می‌تواننددر چهار روز حضور در نمایشگاه، با اعلام قبلی جزئیات رویدادهای خود در غرفه شامل نام ارائه دهنده، موضوع،توضیحات اولیه در رابطه با ارائه، زمان و عکس ارائه دهنده، به بازدید کنندگان امکان برنامه ریزی دقیق از طریق اپلیکیشن اختصاصی بازدیدکنندگان را بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار