برگزاری نشست مسئول اتحادیه استان البرز با مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای

نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز روز سه شنبه نوزدهم دی ماه پیرو بومی ساز تفاهم نامه فی مابین برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، این جلسه روز سه شنبه نوزدهم دی ماه در دفتر تقی غیاثی تبار مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شد که در ابتدای این جلسه غیاثی تبار ضمن خوش آمد گویی به جمع حاضر به معرفی اجمالی اداره کل فنی و حرفه ای پرداخت .

غیاثی تبار گفت: رسالت مهم فنی و حرفه ای آموزش های نظری و عملی است که با هدف ارتقائ دانش افراد و ایجاد مهارت های لازم ایشان و به فعلیت رساندن استعدادهای نهفته اجرا میگردد .

در ادامه محمد مهدی سلیمی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز هم ضمن خداقوت به معرفی کلی و تشریح برنامه های اتحادیه پرداختند .

سلیمی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن های اسلامی دانش آموزان و به منظور حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق ارزش های اسلام وآرمان های انقلاب اسلامی وجهت بخشیدن به فعالیت های دانش آموزان در زمینه های علمی و فرهنگی درسال 1358 با حمایت های مادی و معنوی امام(ره) تاسیس و در تربیت نیروهای دانش آموز مخلص، متعهد ومتدین انقلابی اقدام نموده است.

در پایان این جلسه مقرر شد طرفین ضمن توسعه تعمیق همکاری فیمابین از خدمات مشترک یکدیگر نیز بهره مند شوند و اجرای آن برای کارکنان و جامعه هدف اتحادیه که دانش آموزان و خانواده های آنان می باشد تسهیل و تسریع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار