مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان کرد:

تشریح وضعیت آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران

اسلامشهر (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران درشهرستان اسلامشهر به بیان وضعیت آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.

کد مطلب: ۷۰۱۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران ،عبدالرضا فولادوند در این رابطه با ارائه گزارش آماری اظهار داشت :86 هزار دانش آموز در شهرستان اسلامشهر با نرخ رشد دو درصد درسال ودر 246واحد آموزشی دولتی و63 واحد غیر دولتی مشغول به تحصیل میباشند وخاطر نشان کرد ،باتوجه به رشد تراکم جمعیت انسانی ، ایجاد واحدهای آموزشی جدید و تامین نیروی انسانی در اولویت میباشد.

وی در ادامه افزود:تراکم حضور دانش آموز در شهرستان اسلامشهر با سایر شهرستانها تقریبا یکسان میباشد و این شهرستان دارای آمار 16درصد مدارس دوشیفته میباشد که این آمار در سطح شهرستانهای استان 30درصداست.

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد:شش طرح نیمه تمام ساخت واحدهای آموزشی در اسلامشهر روند اجرایی خود را طی میکند ودر مدت 5سال نیز تعدادی کلاس در واحد های آموزشی میبایست تخریب ،بازسازی و یادر نهایت مقاوم سازی گردد.

فولادوندبه مشکل واحدهای آموزشی مسکن مهر در شهرستان اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت:مسکن مهر با داشتن جمعیت 20 هزار نفر آمار جمعیتی ،نیاز به سیزده واحد آموزشی دارد که اکنون در این مجموعه سه واحد آموزشی در حال فعالیت میباشد.

وی خطاب به استاندار تهران گفت : خیرین در این شهرستان کمکهای بسیاری در امر مدرسه سازی انجام داده اند ، لیکن باید با توجه به مهاجرت افراد به شهرستان اسلامشهر تا سال 99 اعتبارات خاصی در راستای ایجاد واحدهای آموزشی جدید تعلق گیرد.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار