آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال از زبان پندار توفیقی

تهران (پانا) – معاون ورزشی باشگاه استقلال آخرین شرایط این تیم برای نقل و انتقالات زمستانی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتر آخرین برنامه‌های خود برای تقویت تیم با خریدهای جدید را پیگیری می‌کنند استقلال تا به امروز خرید جدیدی نداشته، در حالی که دو بازیکن از این تیم جدا شده‌اند.

شرایط موجود و عدم جذب بازیکن جدید توسط استقلالی‌ها صدای اعتراض هواداران را بلند کرده و آنها که برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی خیز برداشته‌اند طی روزهای جاری از شرایط موجود در باشگاه اعلام نارضایتی کرده‌اند.

در همین راستا سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال با ارسال متنی در صفحه اینستاگرامش آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل را اعلام کرد.

وی در صفحه شخصی‌اش نوشته است:

سلام خدمت همه سروران عزيزم هواداران فهـيم باشگاه بزرگ استقلال

لازم است در خصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل توضيحي خدمتتون عرض كنم:

١- مطابق روال بايستي سرمربي ليست رسمي ورودي و خروجي به باشگاه ارائه نمايد.

٢- با خروج بيت سعيد و يعقوب كريمي فضا براي حضور سيد محسن كريمي و بهنام برزاي باز شد كه همان روزهاي ابتداي نقل و انتقالات به تيم اضافه شدند.

٣- يكي از مهاجمين خارجي مدنظر آقاي شفر بودند كه تمامي مذاكرات قراردادي را به انجام رسانيديم ولي با توجه به مشكلات خانوادگي كه دارند بعيد می‌بینم اضافه شوند.

٤- با دو آلترناتيو ديگر مدنظر سرمربي همزمان مباحث را پيش برده و بزودي جهت معاينات پزشكي و در صورت تاييد عقد قرارداد وارد كشور خواهند شد.

٥- در اين فاصله بيش از ١٠ گزينه مهاجم تمام‌کننده خارجي هم به سرمربي پیشنهادشده است كه ايشان در حال جمع‌بندی هستند.

٦- ماهـيت نقل و انتقالات سكوت و آرامش هست. باشگاه با تمام پتانسيل خود در خدمت تيم بوده و تمام خواسته‌های سرمربي به منظور تقويت خط آتش تيم را اجابت خواهد كرد.

٧- سرمربي بناست فردا ليست فروش دوم را ارائه نمايد كه به‌سرعت با خروج بازيكنان مدنظر سرمربي و اضافه شدن بازيكنان خواسته شده، پرونده نقل و انتقالات نيم فصل بسته خواهد شد. البته ممكن است تعداد خروجی‌ها از ورودی‌ها يكي بيشتر باشد كه در صورت نياز سرمربي به يك بازيكن تأثیرگذار ديگر بصورت بازيكن ليست آزاد اختصاص يابد.

به هـمين دليل خواهشمنداست ضمن رعايت متانت اجازه بدهيد نقل و انتقالات در آرامش و بدون حاشيه انجام شود.

در ابتداي فصل هم كلي توهـين و افترا شنيديم ولي طبق خواسته سرمربي كل ليست مدنظر ايشون خريداري شد.

لطفاً به نماینده‌های خودتون در باشگاه اعتماد داشته باشيد.

يا علي

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار