ایلام در مسیر توسعه ‌راه درازی در پیش دارد‌

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت:ایلام نه تنها در مسیر توسعه نیست بلکه تا رسیدن مرحله توسعه راه درازی دارد.

کد مطلب: ۶۹۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، شادمهر کاظم‌زاده در نشست خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان با رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: ایلام به‌رغم غنی بودن از منابع خدادادی نفت، گاز و معادن در محرومیت به سر می‌برد.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، مهران، آبدانان، بدره و در‌ه‌شهر بیان کرد: بررسی شاخص‌های توسعه در استان ایلام نشان می دهد نه تنها استان ایلام در مسیر توسعه نیست بلکه تا رسیدن به مرحله ورود به راه‌های توسعه نیز فاصله زیادی دارد.

کاظم‌زاده بیکاری، فقر، محرومیت را از شاخص‌های استان ایلام دانست و گفت: مسئولان و برنامه‌ریزان استان و کشور ایلام را به صورت ویژه ببینند. در غیر این صورت انتظار توسعه از ایلام و رفع محرومیت‌ها انتظار غیر واقعی است.

وی ادامه داد: در این راستا اقداماتی صورت گرفته و باید این روند با برنامه‌ریزی بیشتر مدیران و همکاری مدیران ارشد کشوری استمرار یابد تا بخشی از مشکلات مردم استان ایلام در بخش‌های مختلف رفع شود.

کاظم‌زاده تصریح کرد: با وجود منابع غنی نفت و گاز نباید جوانان این استان از بیکاری در رنج باشند که باید با استخراج این معادن غنی در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار