آزمون فردا برگزار می‌شود

امروز، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور

تهران (پانا) - مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امروز به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۶۹۷۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با پانا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت درآزمون و برگه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۵ دی ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۷ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوطه اقدام کند.

حسین توکلی با بیان اینکه همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن در جلسه آزمون الزامی است، گفت: آزمون ارشد فراگیر پیام نور، صبح فردا جمعه ۸ دی ماه ۹۶ با شرکت ۵۶ هزار و ۱۷۹ داوطلب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه‌ امتحانی برگزار خواهد شد و در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخ‌نامه و یک جلد دفترچه سئوال که در آن مجموع سئوالات دروس رشته‌های امتحانی ذیربط درج گردیده، داده می‌شود که داوطلبان باید در مدت تعیین شده به سئوالات مربوطه پاسخ دهند.

به گفته توکلی، تعداد سئوالات هر یک از رشته‌های امتحانی و مدت پاسخگویی به آنها به شرح مندرج در جدول صفحه ۲ برگه راهنما است که بر روی جلد دفترچه آزمون هر داوطلب درج شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه سئوالات کلیه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی و نام و نام خانوادگی هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است.این دفترچه دارای تنوع بوده و در انواع a،bو c تولید شده است و کد عددی و حروف انگلیسی a،b و c که روی دفترچه سئوال داوطلبان درج شده باید با کد عددی و حرف انگلیسی درج شده و پاسخ نامه مطابقت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این آزمون برای هر پاسخ غلط نمره منفی منظور نمی‌شود، بیان کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون ۳۱ هزار و ۶۰ نفر برای هزار و ۳۷۱ کد رشته محل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار