آغاز به کار دبیرخانه هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در بوشهر

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز به کار دبیرخانه هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر شهر بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیروس فتحی اظهار داشت: دبیرخانه هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر شهر بوشهر آغاز به کار کرد.
فتحی ادامه داد: فرصت تحویل آثار پرسش مهر ریاست جمهوری، با موضوع ((چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم)) در همه شهرستان ها و مناطق تا 22 آذر است.
وی تصریح کرد: فراخوان این پرسش ملی از مهر ماه 96 در مدارس و دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر انجام شده است و مخاطبین در4 بخش دانش آموزی(همه دوره های تحصیلی به جز دوره اول ابتدایی)،معلمان ،دانشجومعلمان و اولیای دانش آموزان است.
این مقام مسئول یادآور شد: مخاطبین این دوره در 12 رشته و گرایش با هم به رقابت می پردازند و آثار برتر استانی به دبیرخانه کشوری پرسش مهر ارسال می شود.
جاسم شجاع رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر نیز افزود: در بخش دانش آموزان بالغ بر80 هزار نفر در این فراخوان شرکت کردند و از بین این آثار تعداد 182 اثر برگزیده در نیمه دوم دی ماه به دبیرخانه کشوری ارسال می شود.
شجاع در پایان خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در رشته های سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان نویسی، وبلاگ، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، مستند، نمایشنامه نویسی و گرافیک شامل تصویرسازی،پوستر و عکاسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار