رشته خبرنگاری با سه گرایش به جمع مسابقات فرهنگی و هنری پیوست

در جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس کاشمر در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید شهابیان برگزار گردید کارشناس فرهنگی و هنری از پیوستن مسابقه خبرنگاری به مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد

کد مطلب: ۶۹۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان امورتربیتی کاشمر و با شرکت حداکثری معاونین پرورشی مدارس شهرستان همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در محل سالن همایش کانون فرهنگی تربیتی شهید شهابیان برگزار گردید.
در این همایش علی شهابیان مقدم معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر دقت همکاران هنگام خواندن بخشنامه ها و پاسخ کامل و به موقع را ضروری دانست .
شهابیان بخشنامه وقف مشارکتی و همچنین پایگاه تغذیه سالم و لباس فرم مدارس را از مواردی خواند که معاون پرورشی باید به عنوان نماینده حوزه پرورشی بر حسن انجام آن نظارت نماید زیرا با استفاده از این موارد است که حوزه پرورشی می تواند برای تهیه چوائز و سایر ملزومات مسابقات و برنامه های پرورشی اقدام نماید.
معاون پرورشی افزود به منظور استفاده بهینه از امکانات جای کانون های پسرانه و دخترانه را عوض کرده و کانون دختران با نام کانون لقمان در بلوار سید مرتضی و کانون پسران با نام کانون فرهنگی تربیتی شهید شهابیان در خیابان 15خرداد مستقر خواهند بود.
وی از معلم شهید هادی شهابیان به عنوان موسس اولین کانون امورتربیتی در سطح کشور قدردانی نمود
در ادامه محمد کرمانی زاده کارشناس قرآن و اقامه نماز بر حضور و فعالیت دانش آموزان در مسابقات و ثبت گزارش برنامه های تربیتی مدارس در سایت ایران پرورشی تاکید نمود. وی همچنین گفت دریافت کد رهگیری برای تمامی اردو های مدارس به هر تعداد و به هر منظور لازم می باشد.
ابراهیم ترکمانی کارشناس فرهنگی وهنری با عنوان نمودن اهداف مسابقات فرهنگی وهنری ونقش این مسابقات در کشف و رشد استعداد دانش آموزان ابراز امیدواری کرد که معاونین پرورشی همچون سالهای قبل تمام سعی و تلاش خود را در این مورد به کار گرفته و برای شهرستان افتخار آفرین باشند. وی با اعلام اینکه دانش آموزان در 88 رشته رقابت می نماید از افزوده شدن رشته خبرنگاری با سه گرایش خبر و خبر کوتاه و مصاحبه به فهرست مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.
حسین افشاری مسئول پی گیری و رابط کتاب وکتابخانه های مدارس نیز در خصوص نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی توضیحاتی ارائه نموده اظهار امیدواری کرد که مثل سال گذشته بتوانیم مسابقه کتابخوانی را با کتابهای مفید وارزشمند برگزار نموده و تعداد زیادتری از دانش آموزان کتابخوان را مورد تقدیر قرار دهیم.

خانم توسلی کارشناس سازمان دانش آموزی با اعلام رشد چند برابری اعضای پیشتازان نسبت به سال قبل برلزوم ثبت مسئولیت هادر سایت پیشفر و ارائه گزارشات تاکید نمود.
حسن اسکندری مسئول پایگاه تغذیه سالم نیز از معاونین پرورشی خواست که به عنوان مسئولین پایگاه های سلامت مدارس بر حسن اجرای بخشنامه و همچنین ارائه محصولات خوب و مورد تایید در مدارس نظارت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار