فرماندار رودان:

مهم ترین کار در زمینه کاهش مصرف مواد مخدر کار فرهنگی است

فرماندار رودان گفت: بهترین و مهم ترین کار در زمینه کاهش مصرف مواد مخدر کار فرهنگی است، اقدامی که باید از درون خانوادها نشئت بگیرد و با ایجاد حساسیت در بنیان خانواده از معظلات ویران کننده اعتیاد آگاه سازی صورت گیرد.

کد مطلب: ۶۸۹۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان با اشاره به فعالیت های انجمن های مردم نهاد در راستای نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر گفت: عملکرد انجمن های مردم نهاد تاکنون موفق و ثمر بخش بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان افزود: یکی از دلایل موفقیت این انجمن ها عدم وابستگی به هرگونه سازمان و نهاد دولتی یا خاص دیگر است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر تمرکز بر روی کاهش مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان است و باید در این جلسات گام های بسیار موثر برداشته شود.

احمد محمودی بیان داشت: اعتیاد دلیل اصلی بسیاری از معظلات اجتماعی در جامعه است و با اقدامات پیشگیرانه و موثر نتایج مطلوبی را در این خصوص بجا گذاشته شود.

محمودی تاکید کرد: بهترین و مهم ترین کار در زمینه کاهش مصرف مواد مخدر کار فرهنگی است، اقدامی که باید از درون خانوادها نشئت بگیرد و با ایجاد حساسیت در بنیان خانواده از معظلات ویران کننده اعتیاد آگاه سازی صورت گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: تقویت و حمایت از انجمن های مردم نهاد در دستور کار اعضائ شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشد، حمایتی که حداقل آن در اختیار گذاشتن امکانات و فضاهای اداری موجود است.

فرماندار رودان تاکید کرد: تلاش شود نگاه به یک فرد معتاد در جامعه تغییر کند و این امر نیز نیاز به فرهنگ سازی لازم دارد تا آن فرد به چشم بیماری دیده شود که نیازمند کمک برای درمان است.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص معظلات اجتماعی از جمله اعتیاد در دستور کار قرار گرفت و این اصل هم باید ادامه پیدا کند تا اقشار مختلف به خصوص خانواده ها ، نوجوانان و جوانان با این بلای خانمان سوز بیشتر آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار