فرماندار اردبیل:

کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محیط کارگری برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد در محیط کارگری اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محیط کارگری برگزار می‌شود

جوادزنجانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد در محیط کارگری اردبیل برگزار می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده تا این کارگاه‌ها به طور مداوم و منسجم برگزار شود .

وی با اشاره به این که کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه از اولویت اساسی برخوردار است افزود: باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم مبنای کار قرار گیرد تا در عمل شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم .

زنجانی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها‌ی پیشگیری از اعتیاد خبر داد و بیان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی شده و سال گذشته چند کارگاه در روستای هدف برگزار شده و امسال نیز به همین شکل خواهد بود .

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس در دستور کار قرار گرفته که با همکاری دستگاه‌های مربوطه این کارگاه‌ها برگزار شده و امسال نیز به همین روند ادامه می‌یابد .

فرماندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش نقش اساسی در ترتیت نیروهای تخصصی و کاردان دارد و باید فضاهای آموزشی به دور از آسیبهای اجتماعی باشد که آموزش و پرورش رسالتی خیر و حساس در این زمینه دارد .

زنجانی افزود : دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید خروجی‌های برنامه‌های خود را در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کنند و به صورت عملی اقدامات خود را در جلسات مطرح کنند چرا که اولویت خروجی برنامه‌ها است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار