معاون جوانان وزارت ورزش در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد؛

تشکیل کمیته‌های تخصصی برای تدوین برنامه 5ساله در حوزه جوانان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کمیته‌های تخصصی برای تدوین برنامه 5ساله در حوزه جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا،‌ با بیان اینکه میانگین سنی جوانان از سوی شورای عالی جوانان " 15 تا 29 " سال تعیین شده است، اظهارداشت: این میانگین سنی از سوی شورای عالی جوانان به ما ابلاغ شده است و برنامه‌ریزی‌ها برای این گروه‌های سنی در وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اگر جوانانی که از سن ازدواج عبور کرده‌اند به مراکز مشاوره ما مراجعه کنند، حتما به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود چرا که پزشکان مشاور، تعهد کاری دارند و در این حوزه خدمات خوبی را به جوانان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به گستردگی حوزه جوانان گفت:‌ در بخش جوانان با گستردگی حوزه عملکرد روبرو هستیم و انقدر حجم مشکلات مربوط به جوانان زیاد است که در بسیاری از موارد نمی‌توانیم بالاتر از سنی که شورای عالی جوانان برای ما تعریف کرده را پاسخگو باشیم.

تشکیل کمیته های تخصصی برای تدوین برنامه 5ساله در حوزه جوانان

تندگویان در ادامه با بیان اینکه اقدامات معاونت جوانان در قالب کمیته‌های تخصصی انجام می‌شود، توضیح داد:‌ کمیته‌هایی برای بررسی موضوع جوانان تشکیل شده است که بر اساس آن باید برنامه 5 ساله مدون و مشخص ارائه و تبین شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین با تأکید بر استفاده از جوان‌گرایی در این معاونت گفت:‌ موضوع جوان‌گرایی در بدنه دولت آغاز شده و این روند در معاونت جوانان نیز دنبال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار