حمید درخشان در گفت‌و‌گو با پانا:

کسی دلش برای نفت نمی‌سوزد/بلاتکلیفی اوضاع روحی تیم را به‌هم ریخته‌است

سرمربی تیم نفت به انتقاد از شرایط مدیریت این تیم پرداخت و گفت با این مشکلات اوضاع روحی تیمش بهم ریخته است.

کد مطلب: ۶۸۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان در گغت و گو با خبرنگار پانا درباره مشکلات نفت و انتقال این باشگاه به جهانیان گفت: چندماه پیش باشگاه نفت به جهانیان مالک این باشگاه انتقال داده شد اما هنوز به صورت رسمی این انتقال انجام نشده است به همین دلیل او هم نمی تواند همه هزینه ها را انجام دهد.

وی ادامه داد:وقتی مالک یک باشگاه هنوز تکلیفش مشخص نیست او هم نمی تواند همه هزینه هارا برعهده بگیرد به همین دلیل مشکلاتی به وجود می آید. انتظارات او برآورده نمی شود، مگر می شود دو سه ماهه باشگاه را به جهانیان واگذار کرد.

درخشان درباره مشکل فعلی تیمش گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل ما مسائل روحی و روانی است، البته مشکلات فنی هم داریم که نباید منکر آن شد اما مهمترین موضوع بلاتکلیفی نفت است که متاسفانه کسی هم به ما اهمیت نمی دهد و دیگر نمی دانیم چه کاری انجام دهیم.

وی ادامه داد: چند روز پیش بحث حدف ما از لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را مطرح نکرد و نمی دانم چرا از داخل این حرف ها را می شنویم. متاسفانه کسی دلش به حال نفت نمی سوزد و ما هم روز به روز شرایطمان بدتر از قبل می شود.

درخشان در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی که دهم آذرماه برگزار خواهد شد، گفت: به نظرم هم‌گروهی تیم ملی با تیم‌های بزرگ قطعاً به سود تیم ما خواهد شد. به‌هرحال بازیکنان ما می‌توانند با بازی کردن برابر تیم‌های بزرگ تجربه‌شان را بالاتر ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار