مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه به پانا خبر داد

تلاش برای جبران وقفه تحصیلی در مدارس زلزله زده

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به فعالیت ها برای بازگشایی مدارس زلزله زده از تمهیداتی برای جبران وقفه تحصیلی دانش آموزان این مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۶۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

سلیمان محبی در گفت‌ و گو با پانا در خصوص وضع مدارس زلزله زده کرمانشاه عنوان کرد: مدارس تمامی استان ها به جز ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب از شنبه فعالیت داشتند و برای ۲مدرسه یاد شده هم در حال تلاش هستیم تا فضای آموزشی ایمن تامین شود.

وی با اشاره به اینکه از شنبه هفته آینده مدارس در شهر ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب دایر خواهند بود، ادامه داد: معلمان آمادگی داشته باشند تا در مدارس ایمن همچنین کانکس های در نظر گرفته شده فعالیت خود را از سر بگیرند علاوه بر آن چادرهای گروهی به روستاها ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بیان کرد: در تلاش هستیم تا وقفه تحصیلی پیش آمده بعد از بازگشت شرایط به وضع عادی جبران شود و برای جبران این وقفه هم در نهایت می توانیم مهلتی به سال تحصیلی دانش آموزان بیافزاییم.

محبی تاکید کرد: مهم ترین مساله در شرایط کنونی بازگشت دانش آموزان به شرایط مناسبی از نظر روحی و روانی است و مشاورانی که به تدریج در مدارس مستقر می شوند در حال کمک به دانش آموزان هستند تا دانش آموزان را از فشار روحی دور کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار