قدمی در گفت و گو با پانا:

خدمات حمایتی 5 هزار و 500 پرونده خانواده دانش آموز استثنایی پرداخت شد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه میانگین کشوری سرانه دان شآموزان استثنایی بین 10 تا 12 میلیون است، گفت: خدمات حمایتی بالغ بر 5 هزار و 500 پرونده که توسط خانواده ها برای دانش آموزان استثنایی خود تکمیل و هزینه شده بود به طور کامل پرداخت شد.

کد مطلب: ۶۸۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

مجید قدمی در گفت و گو با پانا، در پاسخ به این سوال که برای دانش آموزان استثنایی مناطق محروم چه اقدامات ویژه ای انجام می دهید؟، اظهار کرد: برای مناطق محروم سرانه های پرداخت شده دانش آموزان استثنایی متفاوت است.

وی ادامه داد: این سرانه برای مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان، ایلام و ... تعریف شده است و بحث توانمندسازی معلمان نیز همراه با ارائه خدمات حمایتی ادامه دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: خدمات حمایتی بالغ بر 5 هزار و 500 پرونده که توسط خانواده ها برای دانش آموزان استثنایی خود تکمیل و هزینه شده بود به طور کامل پرداخت شد.

قدمی عنوان کرد: این موضوع را بخشنامه کرده ایم خانواده هایی که مجددا هزینه های زیادی برای دارو، جراحی و وسایل توانمندبخشی مانند سمعک، واکر، ویلچر، تبلت و ... کرده اند را پرداخت می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که میانگین سرانه دانش آموزان استثنایی در مناطق محروم چقدر است؟، افزود: میانگین کشوری سرانه بین 10 تا 12 میلیون است اما برای دانش آموزان چند معلولیتی و مناطق محروم این رقم بیشتر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار