از ۱۹ تا ۲۷ آبان ماه؛

نمايش غريبه شام در رودان اجرا می شود

نمايش عاشورايي "غريبه شام" در دهه دوم ماه صفر در سالن مجتمع شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۶۸۲۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، همزمان با دهه دوم ماه صفر و ایام سوگواری حضرت سید و سالار شهیدان در اربعین حسینی، مظلومیت سه ساله امام حسین(ع) حضرت رقیه(س) با نمایش غریبه شام روایت خواهد شد.

اين نمايش تلفيقي از وقايع دفاع مقدس و ارتباط آن با قيام عاشورا، وقايع مربوط به حوادث کربلا و با محوريت زندگاني حضرت رقيه (س) است.

موضوع نمايش غريبه شام شامل دو داستان است كه نخستين نمايش آن به اسيري رفتن خاندان اهل بيت (ع) بعد از حادثه عاشورا و پيامدهاي آن است و ديگري ماجراي فرزند شهيدي است كه بيمار است و در حرم حضرت رقيه (س) براي شفا دخيل بسته است.

این نمایش عاشورایی کاری از گروه نمایش سیاژن رودان از تاریخ نوزده تا بیست و هفتم آبان از ساعت 19 الی 21 و در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی شهرستان رودان روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش به نویسندگی سید حسین فدایی حسین، کارگردانی عارف نیکخواه و با بازیگری فروغ رهبری، مهدیه مهدی زاده، مریم داوری، حدیث رخچکار، حدیث زمانی، یگانه علیزاده، مهسا داوری، فاطمه زمانی، معصومه محمدی، زهرا اسدی، نگین اسکندری، زهیر روحانی، سعید درویشی، ستار شریفی، حجت نیکزاد، امیر جعفری، زهرا دهقان پور و صدیقه زاهدی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار