مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مطرح کرد:

تربیت نیروی ماهر اولویت اصلی اداره کل فنی وحرفه ای است

تبیین طرح مهارت آموزی در محیط کارواقعی در اتاق اصناف مرکزی استان البرز

کد مطلب: ۶۷۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا البرز از کرج، به منظور عملیاتی کردن مهارت آموزی در محیط کار واقعی جلسه هماهنگی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، رئیس اتاق اصناف مرکزی استان و روسای و اعضای اتحادیه های صنفی شهرستان کرج در محل اتاق اصناف مرکزی استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ضمن ارائه گزارش در خصوص دستاوردها ، فعالیت ها ی آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به توانمندی های این اداره کل در زمینه آموزش نیروی ماهر و متخصص مورد نیاز صنایع در استان اشاره و بر ضرورت حمایت از این آموزش ها در سطح استان و در راستای تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی تولید _ اشتغال تا کید نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با تشریح کامل طرح مهارت آموزی به اهداف طرح ، شرایط کار آموز ، شرایط مربی استاد کار و شرایط آموزش پرداخت وی در ادامه گران ترین آموزش های کشور را آموزش های فنی و حرفه ای دانست عملیاتی کردن اینگونه تفاهمنامه ها را یکی از راهکارهای مناسب ایجاد اشتغال پایدار دانست.

غیاثی تبار ظرفیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به وجود ۴۰۰۰ استاندارد آموزشی شغل و انعطاف استاندارد های آموزشی در صورت نیاز با استفاده از صاحب نظران اصناف استاندارد مربوطه را به نام صاحب نظران ثبت خواهد شد .

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به ظرفیت های دولتی این اداره کل پرداخت و با اشاره به اینکه در سطح استان ۸ مرکز آموزش فنی‌ وحرفه‌ای وجود دارد، عنوان کرد: در کرج ۲ مرکز ویژه برادران و ۲ مرکز ویژه خواهران، یک مرکز تخصصی کشاورزی و شیلات در زیبادشت فردیس و در نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد هر کدام یک مرکز وجود دارد اعضا را به بازدید از این مراکز دعوت کرد.

در پایان اعضاء کارگروه به موارد ذکر شده دراین طرح پرداختند و در این خصوص سوالاتی را از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این خصوص مطرح کردند . غیاثی تبار ضمن پاسخگویی به سوالات مطروحه با ارائه و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی به کارگیری روش های اجرایی برای دستیابی به نتایج مطلوب تر را مطرح نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار