مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

خانه جوان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در اردبیل به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای احداث خانه جوان در اردبیل دو میلیارد تومان اعتبار تحصیص یافته و این پروژه ظرف مدت یک سال به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۶۷۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،ایوب بهتاج در دیدار کارکنان دانشگاه علمی کاربردی اردبیل با امام جمعه اردبیل افزود: خوشبختانه توانستیم میزبانی دو رویداد بین‌المللی در رشته ورزشی والیبال را برای اردبیل کسب کنیم که میزبانی ان مسابقات بدون عیب و نقص برگزار شد و از ابتدای سال گذشته در راستای برگزاری مسابقات مختلف ۲۵ کشور و تیم خارجی در استان حضور یافتند .

وی افزود: برای رونق بحث توریسم ورزشی و جذب گردشگران در نیمه دوم امسال در اردبیل برنامه میزبانی مسابقات بین‌المللی اسکی را در تقویم داریم و این مسابقات بین‌المللی ۱۹ اسفند ماه در پیست اسکی آلوارس برگزار می‌شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات جهانی اسکی روی چمن نیز خرداد ماه سال آینده در پیست فندقلوی نمین برگزار می‌شود که طبق هماهنگی‌های انجام یافته با فدراسیون قرار است که هر هفته یکی از تیم‌های داخلی در این پیست اردو زده و تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال کند .

بهتاج تصریح کرد: در ارتباط با بحث‌های فرهنگی و جوانان احداث خانه جوان با اعتبار دو میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته که این مکان با مشارکت شهرداری اردبیل در مدت یک سال به بهره‌برداری می‌رسد .

وی اظهار کرد: به مناسب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی نیز امروز در اردبیل خانه تکواندو کلنگ‌زنی شد و در بخسش هیر نیز خانه کشتی به افتتاح رسید که امیدواریم با افتتاح این مجموعه شاهد توسعه رشته‌های ورزشی در استان باشیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در بحث فرهنگی برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از خانواده‌های مدافعان حرم و برنامه‌های دیگر در ارتباط با حجاب و عفاف و سمن‌های مردم‌نهاد در اردبیل اجرا شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار